MediaMakerij komt met gesponsord society-programma
- Media
- 21 jul 2014 @ 12:20
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMediaZakelijkEvenement
- 21 jul 2014 @ 12:20
- Redactie Media
Tv-productiebedrijf De MediaMakerij werkt aan een nieuw gesponsord tv-programma over society-events van bedrijven, getiteld ‘Hallo Daar Zijn We Weer’. Het streven is om #HDZWW half september in het weekend uit te zenden op een commerciële zender, maar daarbij zegt het bedrijf afhankelijk te zijn van voldoende bedrijven die een reportage in het programma willen inkopen.
Bedrijfsfeesten, jubilea, de viering van een fusie of een joint venture, netwerk- of relatieborrel, nieuwe champagne, nieuwe bolide, modeshow, haringparty, awarduitreiking: bedrijven hebben vaak iets te vieren. Binnenkort staat al die feestelijkheid centraal in het gesponsorde tv-programma 'Hallo Daar Zijn We Weer'.
Het glamourwereldje elke week op televisie, dat is het doel van De MediaMakerij. De presentatoren kijken wat er valt te beleven op de society-events in corporate Nederland, om na afloop à la Gert-Jan Dröge te constateren: 'Het was me het dagje (of avondje) wel.' De presentatoren verplaatsen zich per limousine van Uber, dat partner is van het programma.
'Het publiek is geïnteresseerd in society: elke dag heeft De Telegraaf het Stan Huygens Journaal', zegt Menno Swart, uitvoerend producent van De MediaMakerij. 'Wij willen reportages maken van corporate events in het bedrijfsleven. Een goed gesprek met de gastheer, wat valt er te beleven, interviews met captains of industry en andere gasten. Bedrijven kunnen ons uitnodigen voor hun event, maar we komen alleen filmen als ze betalen. Want we maken een gesponsord tv-programma. In principe willen we reportages maken in Nederland, maar als bedrijven een event organiseren in bijvoorbeeld Cannes, Marbella of Curaçao dan zijn we daar natuurlijk graag bij.'
De MediaMakerij is opgericht door Menno Swart, programma-maker en sinds 1996 actief in de media. Swart werkte als eindredacteur, adjunct-hoofdredacteur bij Shownieuws en als uitvoerend producent bij SBS Productions, de huisproducent van SBS.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- feestjes
- Gert-Jan Dröge
- Shownieuws
- inkopen
- bedrijven
- SBS6
- reclame
- Menno Swart
- programma
- televisie
- Hallo Daar Zijn We Weer
- reportages
- tv
- Mediamakerij
- #HDZWW
- tv-programma
- sponsoring
- society
- Stan Huijgens Journal
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing