Q-Music bouwt een feestje bij bushokjes

Q-Music bouwt een feestje bij bushokjes
  • Media
  • 23 jul 2014 @ 00:03
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaOutdoorMuziekRadio

De komende weken voert Q-music een outdoor-campagne bij bushokjes op verschillende plekken in Nederland. In Hilversum, Zandvoort en Leeuwarden kunnen wachtende busreizigers plaatsnemen op de zomerse strandstoel van Q-music. De strandstoel heeft enkele unieke eigenschappen, waaronder een muzieksensor, die geactiveerd wordt zodra je gaat zitten.

De strandstoel in Zandvoort heeft nog een extraatje, namelijk een beachboy die als verrassing langskomt met cocktails. Q-music wil als merk continu verrassen en doet dat op deze tropische dagen op zomerse wijze. 

Sowieso organiseert Q-music diverse zomerse activiteiten om ook de mensen die in Nederland blijven een zomers gevoel te geven. Zo wordt de hele zomer elke vrijdag een 'bbQ' georganiseerd, waarbij de Q-luisteraar zich kan aanmelden door zelf de bbq-attributen mee te nemen. Er treden artiesten op, waaronder Dotan, Krystl, Miss Montreal en Chef'special.

Ook rijdt de Q-ijskar de hele zomer door het land die Nederlanders op leuke plekken verrast met een gratis ijsje. Je kan de route van de Q-ijskar checken op Q-music.nl



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken