Aerial Media verkoopt Hashtag365 aan Clearview

Aerial Media verkoopt Hashtag365 aan Clearview
  • Media
  • 7 aug 2014 @ 10:20
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentPrintStorytellingSocial media

Aerial Media Company heeft het boek Hashtag365 van Sjoerd Spendel en Lennart de Jong verkocht aan uitgeverij Clearview in Londen. Het fotoproject zal in het voorjaar van 2015 verschijnen in Engeland en de Verenigde Staten.

Het boek Hashtag365 is gebaseerd op het Tumblr-project van 365 dagen project dat de fotografen Spendel en De Jong hebben opgezet. Ze bereikten met hun blog al een groot wereldwijd publiek en zijn trots dat het boek nu ook internationaal wordt uitgegeven.

‘De insteek van ons mediabedrijf is zo internationaal mogelijk te opereren, zoals ook aangekondigd bij de start. Dit is daarvan een mooi eerste voorbeeld,’ aldus de uitgevers Peter van Haaften en Hans Janssen van Aerial Media, tot begin dit jaar werkzaam voor Unieboek | Het Spectrum.

Voordat Hashtag365 zijn internationale lancering beleeft, verschijnt het boek eerst dit najaar in Nederland en België. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken