Maastricht krijgt eigen Lach Magazine

Maastricht krijgt eigen Lach Magazine
  • Media
  • 15 aug 2014 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintConceptJournalistiekContent

In Maastricht en omgeving verschijnt vanaf 26 augustus een speciaal Lach Magazine. Initiatiefnemer Caro Cools vindt namelijk dat er meer gelachen moet worden. Het tijdschrift is te koop in lokale winkels.

Het 64 pagina’s tellend tijdschrift is gevuld met artikelen over de evolutie, historie en weetjes van de lach. Ook interviews met de CliniClowns, lachcoaches en lokale Maastrichtenaren zijn terug te vinden in het blad.

In de jaren 50 lachten mensen gemiddeld 18 minuten per dag. Nu lacht men gemiddeld nog maar 4 tot 6 minuten per dag. 'Ik wil de wereld er iets vrolijker uit laten zien', zegt Cools tegen Maastricht Gezien.

De cover van het Lach Magazine staat vol met gezichten die de lezer toelachen. Het schrijven, fotograferen en vormgeven komen allemaal voor rekening van de jonge ondernemende uitgeefster. Voor de financiering van het tijdschrift klopte ze aan bij Code 043 dat in Maastricht initiatieven van jongeren ondersteunt.

Projectcoördinator Elvira Goblet van Code 043 was blij verrast toen ze het tijdschrift onder ogen kreeg. 'Het blad brengt een glimlach op je gezicht. We waren onder de indruk van de vormgeving en de inhoud. Een uniek project. Het laat zien dat je als ondernemende jongere veel kunt bereiken.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken