Maastricht krijgt eigen Lach Magazine
- Media
- 15 aug 2014 @ 10:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintConceptJournalistiekContent
- 15 aug 2014 @ 10:05
- Redactie Media
In Maastricht en omgeving verschijnt vanaf 26 augustus een speciaal Lach Magazine. Initiatiefnemer Caro Cools vindt namelijk dat er meer gelachen moet worden. Het tijdschrift is te koop in lokale winkels.
Het 64 pagina’s tellend tijdschrift is gevuld met artikelen over de evolutie, historie en weetjes van de lach. Ook interviews met de CliniClowns, lachcoaches en lokale Maastrichtenaren zijn terug te vinden in het blad.
In de jaren 50 lachten mensen gemiddeld 18 minuten per dag. Nu lacht men gemiddeld nog maar 4 tot 6 minuten per dag. 'Ik wil de wereld er iets vrolijker uit laten zien', zegt Cools tegen Maastricht Gezien.
De cover van het Lach Magazine staat vol met gezichten die de lezer toelachen. Het schrijven, fotograferen en vormgeven komen allemaal voor rekening van de jonge ondernemende uitgeefster. Voor de financiering van het tijdschrift klopte ze aan bij Code 043 dat in Maastricht initiatieven van jongeren ondersteunt.
Projectcoördinator Elvira Goblet van Code 043 was blij verrast toen ze het tijdschrift onder ogen kreeg. 'Het blad brengt een glimlach op je gezicht. We waren onder de indruk van de vormgeving en de inhoud. Een uniek project. Het laat zien dat je als ondernemende jongere veel kunt bereiken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing