Marc Koster directeur omnichannel bij Beate Uhse

Marc Koster directeur omnichannel bij Beate Uhse
  • Media
  • 21 aug 2014 @ 16:17
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebMultichannelOnlineE-commercePersonalia

Beate Uhse heeft Marc Koster aangesteld als directeur omnichannel. Koster gaat het bedrijf in de huidige omnichannel strategie begeleiden en op een hoger niveau brengen. Samen met Tom Coronel richtte Marc Koster Create2Fit op, dat vijf jaar geleden verkocht werd aan Wehkamp.nl.

De aanstelling van Koster past in de strategie van Beate Uhse om de webwinkels beter aan te laten sluiten op de bijna 100 fysieke winkels in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Wie in de winkel bijvoorbeeld een lingeriesetje niet in de gewenste maat of kleur kan krijgen, krijgt dit binnenkort een dag later via de webshop thuisbezorgd. Via internet bestelde producten kunnen in de toekomst in de winkels geruild of teruggebracht worden.

Serge van der Hooft, CEO van Beate Uhse: 'Marc is de beste man op de beste plek. Het netwerk en de kennis die hij in bijna 15 jaar online ondernemen heeft opgebouwd zijn voor ons van grote waarde.'

Marc Koster: 'Beate Uhse heeft een paar jaar geleden de omslag gemaakt van postorder naar ecommerce en investeert daarin ontzettend veel. Ik wil deze interessante fase graag verder professionaliseren en uitbreiden. Daar ga ik vanaf 1 september mijn tanden in zetten. Een mooie uitdaging, na jarenlang barbecues en flatscreens verkocht te hebben.'

www.beate-uhse.ag

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken