Marc Koster directeur omnichannel bij Beate Uhse
- Media
- 21 aug 2014 @ 16:17
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - WebMultichannelOnlineE-commercePersonalia
- 21 aug 2014 @ 16:17
- Redactie Media
Beate Uhse heeft Marc Koster aangesteld als directeur omnichannel. Koster gaat het bedrijf in de huidige omnichannel strategie begeleiden en op een hoger niveau brengen. Samen met Tom Coronel richtte Marc Koster Create2Fit op, dat vijf jaar geleden verkocht werd aan Wehkamp.nl.
De aanstelling van Koster past in de strategie van Beate Uhse om de webwinkels beter aan te laten sluiten op de bijna 100 fysieke winkels in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Wie in de winkel bijvoorbeeld een lingeriesetje niet in de gewenste maat of kleur kan krijgen, krijgt dit binnenkort een dag later via de webshop thuisbezorgd. Via internet bestelde producten kunnen in de toekomst in de winkels geruild of teruggebracht worden.
Serge van der Hooft, CEO van Beate Uhse: 'Marc is de beste man op de beste plek. Het netwerk en de kennis die hij in bijna 15 jaar online ondernemen heeft opgebouwd zijn voor ons van grote waarde.'
Marc Koster: 'Beate Uhse heeft een paar jaar geleden de omslag gemaakt van postorder naar ecommerce en investeert daarin ontzettend veel. Ik wil deze interessante fase graag verder professionaliseren en uitbreiden. Daar ga ik vanaf 1 september mijn tanden in zetten. Een mooie uitdaging, na jarenlang barbecues en flatscreens verkocht te hebben.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing