Muziektijdschrift Up Magazine stopt per direct

Muziektijdschrift Up Magazine stopt per direct
  • Media
  • 5 aug 2014 @ 12:36
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintKunst & CultuurMediastrategieVerdienmodellen

Het rocktijdschrift Up Magazine houdt op te bestaan. Hoofdredacteur Serge van Uden, die het blad dertien jaar geleden lanceerde, meldt dat het financieel niet meer lukt om het blad te exploiteren. Het huidige nummer 109, dat medio juli verscheen, is ook meteen het laatste Up Magazine.

'Helaas moet ik mededelen dat Up Magazine vanaf heden niet meer bestaat', schrijft Van Uden op de website van Up Magazine. 'Dertien jaar lang heb ik samen met een een fantastisch team het magazine mogen maken. Maar nu is de koek op. Financieel is het niet meer mogelijk om iedere maand een leuk magazine te maken. De crisis, de veranderde muziekindustrie en teruglopende abonnementsaantallen hebben er voor gezorgd dat alle reserves op zijn. Ik wil hierbij iedereen bedanken die op enige manier betrokken was bij Up Magazine. Of je nu lezer, platenbaas, schrijver, fotograaf of promotie-dude(dette) bent. Zonder jullie was het nooit gelukt.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken