NLziet zet tv-sterren in bij multimediale campagne
- Media
- 12 aug 2014 @ 10:58
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMediaCampagnesCommercials
- 12 aug 2014 @ 10:58
- Redactie Media
De eerste multimediale campagne van NLziet is van start gegaan, met als slogan ‘Zie je bij NLziet’. Met de campagne laat NLziet toekomstige gebruikers zien dat via één portal overal en altijd gekeken kan worden naar het beste van de Nederlandse televisie. De campagne wordt de komende tijd zowel via tv als online zichtbaar met daarin prominente BN’ers als Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij.
Eind vorig jaar kondigden RTL, SBS en de NPO een samenwerking aan en begin juli is NLziet gelanceerd als gezamenlijk platform voor Video On Demand (VOD), met content van zowel de publieke omroep als de commerciële omroepen. NLziet-directeur Niels Baas: 'Na de livegang van de eerste versie van het platform zijn we volop bezig met het toevoegen van nieuwe functionaliteiten zoals bijvoorbeeld het kijken naar NLziet op je TV scherm via Chromecast. Reden te meer om NLziet nu ook met een spraakmakende campagne bekend te maken bij het grote publiek.'
Reclamebureau Fitzroy tekende voor de creatieve strategie en vormgeving van de campagne. Uitgangspunt daarin was het beeldend maken van het gebruiksgemak en de eenvoud waarmee bekende programma’s en BN’ers nu bij je in bed, op schoot of op de wasmachine kunnen zitten.
Strategisch mediabureau Mediaxplain* ontwikkelde de mediastrategie voor deze campagne. Door middel van een multimediale aanpak wordt de campagne breed zichtbaar. Deze campagne omvat de inzet van tv-spots, online display, mobile bannering en social media. De campagne is mede mogelijk gemaakt door gastrollen van Irene Moors, Hoela van HoelaHoep, het BNN-duo Dennis & Valerio, Kim- Lian van der Meij, Alberto Stegeman en Peter van der Vorst.
NLziet is een samenwerkingsverband van NPO, SBS en RTL dat het mogelijk maakt om non-stop het grootste en meest actuele Nederlandse televisieaanbod online te kijken voor een vast bedrag per maand. Met NLziet hebben gebruikers altijd en overal toegang tot het grootste en meest actuele tv-aanbod van de vertrouwde Nederlandse zenders.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- NPO
- VOD
- NLziet
- RTL
- HoelaHoep
- tv-sterren
- reclame
- campagne
- Irene Moors
- SBS
- Fitzroy
- Kim-Lian van der Meij
- commercial
- Dennis & Valerio
- video on demand
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing