Sanoma/SBS benoemt Louise van Nispen tot Domain Director Women
- Media
- 27 aug 2014 @ 10:39
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintPersonaliaOnline
- 27 aug 2014 @ 10:39
- Redactie Media
Sanoma Media Netherlands benoemt Louise van Nispen per 15 september tot Domain Director Women. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de executie van de domeinstrategie. De focus ligt daarbij op het optimaal benutten van alle assets van Sanoma/SBS binnen het domein Vrouwen.
Belangrijk onderdeel van deze functie is het intensiveren van de samenwerking tussen de verschillende merken en kanalen van Sanoma/SBS. Met deze benoeming zet Sanoma haar ambitie – crossmediale oplossingen bieden aan kanten met een veelheid aan contactmomenten – kracht bij.
Daarnaast zal Louise van Nispen zich in haar nieuwe rol richten op het creëren van een centrale Event unit. Sanoma is op dit moment een top drie speler op de markt van consumentenbeurzen met jaarlijks 300.000 bezoekers en een marktaandeel van 20 procent. Het is Sanoma’s ambitie die stevige marktpositie verder uit te bouwen door het ontwikkelen van nieuwe events, het verbeteren van de onderlinge samenwerking en het optimaal benutten van bestaande schaalvoordelen.
Meer synergie tussen merken en kanalen
Louise van Nispen heeft ruime ervaring in de media- en eventbranche zowel binnen de B2C als B2B markt. Tot voor kort was zij Publishing Director bij Reed Business Media waar zij onder meer verantwoordelijk was voor Elsevier. Daarnaast stuurde ze de afdeling Events aan, een centrale unit die voor alle merken events ontwikkelt en onder haar leiding uitgroeide tot een van de belangrijkste groeimodellen van Reed Business Media.
Louise van Nispen: 'Sanoma/SBS heeft sterke crossmediale merken waardoor zij gezamenlijk dé nummer 1 positie binnen het domein Vrouwen bekleden. Ik ben ervan overtuigd dat de strategie die gericht is op meer synergie tussen die merken en kanalen, nog meer waarde zal toevoegen aan onze lezers, kijkers, gebruikers en zakelijke klanten/adverteerders. Ik heb ontzettend veel zin om samen met mijn nieuwe collega’s de synergie en samenwerking te zoeken en te realiseren.'
Verder uitbouwen en kansen verzilveren
Peter de Mönnink, CEO Sanoma Media Netherlands: 'In de uitvoering van onze strategie is het een hele mooie stap dat Louise onze geledingen komt versterken. Zij brengt kennis en ervaring met zich mee op die gebieden waar we als Sanoma/SBS écht het verschil willen maken. Onze uitgangspositie binnen het domein Vrouwen is al sterk. Het komt er nu op aan dit verder uit te bouwen en de mooie kansen die er liggen te verzilveren.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing