Augustus recordmaand BrandDeli

Augustus recordmaand BrandDeli
  • Media
  • 1 sep 2014 @ 11:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

Met een marktaandeel van 19,3% (20 t/m 49 jaar) heeft BrandDeli de maand augustus goed afgesloten en daarmee de beste maand sinds de start gerealiseerd. Door deze performance is BrandDeli in augustus de tweede partij in de markt. BrandDeli trok veel kijkers in de jonge doelgroep van 13 t/m 24 jaar. Met een marktaandeel van 31,4% was BrandDeli marktleider in deze doelgroep.

Het resultaat in augustus is onder meer te danken aan de sterke programmering in deze zomermaand. Op FOX Sports zijn vanaf 8 augustus weer live alle Eredivisie wedstrijden te zien, met als voorlopig hoogtepunt de 536.000 kijkers naar Ajax-PSV. Ook de nieuwe series Brooklyn Nine Nine (Comedy Central) en Devious Maids (TLC) trokken veel kijkers naar de zenders. 

Mede door de goedbekeken programma’s The Thundermans en Sam & Cat  was Nickelodeon in augustus wederom marktleider in de doelgroep 6 t/m12 jaar - 6-21 uur.

 

www.branddeli.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken