Clear Channel neemt Maastricht over van JCDecaux
- Media
- 18 sep 2014 @ 11:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorZakelijkBereik
- 18 sep 2014 @ 11:13
- Redactie Media
Clear Channel Hillenaar is deze week volop van start gegaan met het plaatsen van nieuwe reclamevakken in Maastricht. Recentelijk werd de concessie overgenomen van JCDecaux en sindsdien behoort de culturele en gastronomische stad exclusief tot het groeiende aanbod van buitenreclame-exploitant Clear Channel.
De komende weken zullen er 142 gloednieuwe abri’s en 110 infopanelen worden geïnstalleerd. De reclamepanelen zijn vervaardigd van hoogwaardig materiaal. Ook wordt er gebruik gemaakt van duurzame LED-verlichting waardoor de poster egaal wordt uitgelicht en de campagne van adverteerders optimaal zichtbaar is.
Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Clear Channel Hillenaar: 'We zijn deze operatie al maanden aan het plannen. Dankzij de zeer uitgebreide voorbereiding en hard werkende plaatsingsteams, verlopen de eerste dagen van het project bijzonder voorspoedig.'
Door deze ontwikkeling kan Clear Channel adverteerders zichtbaarheid bieden op diverse toplocaties in Maastricht. Met een najaar vol populaire evenementen zoals ‘Chateau Maestricht’, ‘De 11de van de 11de’ en ‘Magisch Maastricht’, is Maastricht een aantrekkelijke stad voor adverteerders.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Clear Channel
- bereik
- JCDecaux
- abri
- Maastricht
- outdoor
- reclameborden
- Hillenaar
- Clear Channel Hillenaar
- concessie
- out of home
- infopanelen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing