LG biedt klanten twee maanden gratis WappZapp
- Media
- 17 sep 2014 @ 11:18
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - InnovatieTelevisieMobileCampagnes
- 17 sep 2014 @ 11:18
- Redactie Media
LG is een samenwerking aangegaan met WappZapp. Deze maand krijgen klanten bij de aankoop van de LG G3 twee maanden een gratis abonnement op de kwaliteitsfilms en uitgebreide documentaire- en concert-collectie van WappZapp Plus.
Iedereen die een LG G3 koopt in de maand september krijgt twee maanden gratis toegang tot de content van WappZapp Plus. De LG G3 is door de snelle processor en het scherpe beeld van de Quad HD-display zeer geschikt om de films en series te kijken. Er zijn momenteel in Europa nog geen andere smartphones verkrijgbaar met een dergelijk hoge beeldschermresolutie.
WappZapp is een online video-app die de beste tv-gemist, films en documentaires van het web verzamelt uit verschillende bronnen, van waaruit je je eigen online tv-avond kunt samenstellen. 'De LG G3 is duidelijk op maat gemaakt voor de nieuwe on-demand generatie', aldus Wienke Giezeman, mede-oprichter van WappZapp. 'We zijn onder de indruk van de kwaliteit van deze smartphone. De combinatie met WappZapp biedt je daarbij de relevante video-content, die actueel is. Het is mooi om te zien hoe steeds meer schermen geschikt worden voor mediaconsumptie.'
Bij alle G3’s die verkocht worden in de maand september krijgt de consument een gratis abonnement op WappZapp Plus voor twee maanden. De promotie geldt voor zowel België als Nederland. De LG G3 met WappZapp Plus is ook te gebruiken in combinatie met de Google Chromecast, om films op een groot tv-scherm te kijken.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing