Mindshare Thesis Award voor Anouk van Eijkeren

Mindshare Thesis Award voor Anouk van Eijkeren
  • Media
  • 10 sep 2014 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekMediabureauContentStrategie

Anouk van Eijkeren is de winnares van de derde Mindshare Thesis Award. Haar scriptie over user generated content vond de jury van Mindshare de beste van de inzendingen. 'Ze gaf goede praktische tips met betrekking tot het gebruik van social media voor bedrijven. De toepasbaarheid gaf dan ook de doorslag.'

Met haar winnende scriptie is onderzocht welke factoren binnen user-generated content bepalend zijn voor de online interactie die plaatsvindt tussen organisaties en haar klanten op social media.

Anouk heeft afgezien van het aangeboden traineeship bij Mindshare, maar is wel zeer blij met de titel. De nummer twee van de scriptieprijs, Stefan de Waal, is inmiddels wel begonnen aan een traineeship bij Mindshare. Hij zal een half jaar meelopen op de afdelingen Business Intelligence en Digital.

De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de meest originele scriptie op het gebied van media voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Dit organiseert Mindshare in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA). 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken