Radio Veronica start crossmediale campagne
- Media
- 2 sep 2014 @ 08:04
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Radio
- 2 sep 2014 @ 08:04
- Redactie Media
Radio Veronica start vandaag een grote crossmediale campagne. In de nieuwe campagne staan de pay-off Niet stil te krijgen en dj Jeroen van Inkel centraal. Met deze campagne wil Radio Veronica herkenning van het merk creëren en met een nieuwe boodschap een brede doelgroep aanspreken
In het nieuwe campagnebeeld staat de grote bekende blauwe V van Radio Veronica in het middelpunt. In de V staan iconische artiesten en belangrijke momenten centraal. De cross mediale campagne gericht op mannen en vrouwen bestaat uit een televisiecommercial, verschillende printuitingen, een outdoor campagne en een online campagne. Outdoor is Radio Veronica onder andere te zien op verschillende megamasten en abri’s door het land en een enorme billboard in Utrecht bij winkelcentrum Hoog Catharijne.
Jeroen van Inkel maakt vanaf vandaag samen met sidekick Nicky Verhage en producer Martijn Zuurveen de middagshow van Radio Veronica. Het radioprogramma wordt rebels metvlagen, inhoudelijk boeiend en met veel humor. Van Inkel in de Middag is welke werkdag tussen 16.00 en 19.00 uur te horen bij Radio Veronica.
Radio Veronica is in heel Nederland via de ether, Digitenne, Astra satelliet, mobiele telefoon, Radioveronica.nl en kabel te ontvangen. Radio Veronica is onderdeel van de Sky Radio Group
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing