Ana Henriques zendermanager Net5

Ana Henriques zendermanager Net5
  • Media
  • 6 okt 2014 @ 06:13
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaTelevisie

Vanaf 1 november zal Ana Henriques aantreden als nieuwe zendermanager van Net5 bij SBS Broadcasting. Ana gaat de dagelijkse leiding van de zender op zich nemen en zal verantwoordelijk zijn voor de programmering en het imago van Net5. Als ervaren merkenbouwer is zij hiermee de juiste persoon op de juiste plek.

Remko van Westerloo, Directeur Televisie bij SBS Broadcasting: “Ana is een gedreven professional en een merkdenker pur sang. Zij brengt een schat aan ervaring als marketeer en mediaspecialist mee naar Net5; kennis die van grote toegevoegde waarde is om zowel kijker als adverteerder aan de zender te blijven binden. Daarnaast is Ana een uitgesproken persoonlijkheid die een krachtige stempel gaat drukken op de zender. Ik kijk erg uit naar haar komst en verheug me op een vruchtbare samenwerking."

Ana Henriques: “Net5 heb ik altijd gekend als sterk en onmisbaar tv-merk. Voor de toekomst is een sterkere band met haar consumenten, een krachtigere samenwerking met haar adverteerders en verrassende content cruciaal. Een mooie uitdaging waar ik graag het voortouw in neem.”

Over Ana Henriques

Ana Henriques (37) is momenteel senior brandmanager voor Crystal Clear, Holy Soda en Sourcy bij Heineken Nederland / Vrumona. Hiervoor was zij werkzaam als media manager bij Heineken Nederland, brand manager bij Coca-Cola Company Benelux, brand equity manager bij Hi / KPN en communicatiemanager bij T-Mobile NL.

www.net5.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken