Bindinc maakt donateursblad voor Diabetes Fonds

Bindinc maakt donateursblad voor Diabetes Fonds
  • Media
  • 28 okt 2014 @ 08:08
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintBranded content

Bindinc Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.

Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het  Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema’s van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.

Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen. 

Dialoog verschijnt minimaal 2 keer per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.

www.bindinc.nl

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken