Kees Wilbrink nieuwe Director Ad Sales bij BrandDeli
- Media
- 6 okt 2014 @ 04:10
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaTelevisie
- 6 okt 2014 @ 04:10
- Redactie Media
Kees Wilbrink is aangesteld als Director Ad Sales bij BrandDeli en zal 1 december aanstaande beginnen aan zijn nieuwe rol. Hij wordt verantwoordelijk voor de aansturing van het ad sales team van BrandDeli en gaat rapporteren aan CEO Allard Ruyl.
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: 'Kees Wilbrink heb ik leren kennen als een zeer getalenteerde professional in ons vak. Voor de fase waar BrandDeli nu staat is de komst van Kees werkelijk perfect getimed. Met zijn netwerk en markt- en vakkennis - gecombineerd met zijn persoonlijkheid - kunnen wij ervoor zorgen dat onze grenzeloze ambitie nog ambitieuzer wordt.'
Kees Wilbrink is sinds januari 2006 werkzaam bij STER, waar hij vanuit een rol als accountmanager doorgroeide naar Sales Manager. In de afgelopen jaren ontwikkelde hij een breed netwerk van relaties bij mediabureaus, adverteerders en mediaexploitanten. Hij heeft zich direct na zijn studie Bedrijfskunde bewezen als een ware entrepeneur met het opzetten van zijn eigen bedrijf Wilbrink Trading, dat hij succesvol verkocht in 2004. Daarnaast werkte hij tot eind 2005 als Sales Manager (historische vluchten) bij Nationaal Luchtvaart Themapark Aviodrome.
Kees Wilbrink: 'BrandDeli creëert door een bundeling van ijzersterke mediamerken een heel krachtige kans voor adverteerders en mediabureaus. Het is geweldig om die kansen samen met de markt de komende jaren uit te kunnen gaan bouwen en benutten. Ik kijk daarnaast enorm uit naar de samenwerking met de mensen, over wie ik al jaren zoveel goede dingen hoor in de markt.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing