Sanoma schorst Robert van den Ham (AutoWeek)

Sanoma schorst Robert van den Ham (AutoWeek)
  • Media
  • 21 okt 2014 @ 09:43
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieMediaOnlineJournalistiekZakelijk

AutoWeek-hoofdredacteur Robert van den Ham is op non-actief gezet door Sanoma. Vorige week kwam hij in aanvaring met zijn uitgever Jan Wouter Kleinjan, die hem nu heeft geschorst.

Villamedia.nl citeert een woordvoerder van Sanoma die meldt dat Van den Ham ‘voorlopig niet op de redactie komt’. Meer wil zij niet zeggen over de kwestie. Het conflict is opmerkelijk, omdat Van den Ham juist geldt als voorbeeld van de moderne multimediale en zakelijk meedenkende hoofdredacteur waar Sanoma op inzet.

Van der Ham werd eind vorig jaar nog uitgeroepen tot Hoofdredacteur van het Jaar en vlak voor de zomer tot Crossmedia Man van het Jaar. Hij is niet voor commentaar bereikbaar. Autoweek organiseerde in juni nog de eerste en succesvolle aflevering van Autoweek Live, een auto-evenement in Lelystad. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken