Waarom voert BNR actie voor een betere CAO?
- Media
- 20 okt 2014 @ 10:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - RadioCampagnesActiesZakelijk
- 20 okt 2014 @ 10:40
- Redactie Media
BNR Nieuwsradio voert vanaf vandaag actie voor een betere CAO. Serieus? Ja, serieus. BNR start met een landelijke campagne in samenwerking met Tivoli Audio waarbij werkend Nederland via radio, krant, internet en actieteams wordt opgeroepen om in actie te komen voor een betere... Company Audio Oplossing. Op veel werkplekken is het namelijk bar slecht gesteld met deze 'CAO'.
Het probleem, zo betoogt BNR, is dat personeel vaak niet in de gelegenheid wordt gesteld om naar BNR Nieuwsradio te luisteren, of hiervoor niet de juiste apparatuur tot beschikking heeft. Op zeven plaatsen in Nederland wordt vandaag gedemonstreerd: Eindhoven, Amsterdam WTC, Amsterdam Bijlmer, Hilversum, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.
Sjors Fröhlich, hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio: 'Iedere ondernemer en professional weet dat goed zakendoen begint met kennis. Kennis geeft macht. En het is zo makkelijk: je hoeft alleen maar naar dé nieuwszender van Nederland te luisteren. BNR Nieuwsradio op de werkvloer, dat wens je iedere werkgever toe.'
Tom DeVesto, grondlegger en CEO van Tivoli Audio: 'Radio is een medium dat haar luisteraars continu verrast. Het luisteren naar BNR Nieuwsradio zorgt voor verstand van zaken bij zowel werknemer als werkgever. En dan natuurlijk het liefst met het beste geluid uit een kwaliteitsradio van Tivoli Audio.'
Om zoveel mogelijk mensen in staat te stellen naar 'dé nieuwszender van Nederland' te luisteren gaat BNR Nieuwsradio twee weken lang elke dag drie limited edition BNR radio's van Tivoli Audio weggeven. Deelnemers maken kans wanneer zij de dagvraag goed beantwoorden op www.bnr.nl/cao. De actieperiode loopt van 20 oktober tot en met 2 november 2014.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- arbeidsvitamine
- Company Audio Oplossing
- CAO
- BNR
- actie
- zakenzender
- Tivoli Audio
- radio
- Sjors Fröhlich
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing