Dorine van Mullem-Ale strategy director bij SBS
- Media
- 24 nov 2014 @ 16:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaTelevisie
- 24 nov 2014 @ 16:09
- Redactie Media
SBS heeft Dorine van Mullem-Ale per direct benoemd als Director Business Intelligence & Strategy. In deze rol is zij met haar afdelingen Marketing Intelligence, Yield en Consumer Intelligence verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de strategie van SBS. Dorine zal in nauwe samenwerking met Sanoma en Talpa opereren en rechtstreeks onder CEO Peter de Mönnink vallen.
Dorine van Mullem-Ale is sinds 1 januari 2006 werkzaam bij SBS en startte haar mediacarrière op de afdeling Marketing Intelligence alwaar zij doorgroeide van analist naar director. In haar nieuwe functie als Director Business Intelligence & Strategy is zij het aanspreekpunt voor externe relaties die op zoek zijn naar een strategische samenwerking met SBS.
SBS bevindt zich in de executiefase van haar strategie. Dorine van Mullem-Ale: “Ik nodig innovatieve partijen die opereren in het dynamische speelveld van de video valuechain – content creatie, content distributie, content monetization en content marketing – uit om contact met mij op te nemen als ze samen met SBS de volgende stap in het medialandschap willen zetten”.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing