Dorine van Mullem-Ale strategy director bij SBS

Dorine van Mullem-Ale strategy director bij SBS
  • Media
  • 24 nov 2014 @ 16:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaTelevisie

SBS heeft Dorine van Mullem-Ale per direct benoemd als Director Business Intelligence & Strategy. In deze rol is zij met haar afdelingen Marketing Intelligence, Yield en Consumer Intelligence verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de strategie van SBS. Dorine zal in nauwe samenwerking met Sanoma en Talpa opereren en rechtstreeks onder CEO Peter de Mönnink vallen.

Dorine van Mullem-Ale is sinds 1 januari 2006 werkzaam bij SBS en startte haar mediacarrière op de afdeling Marketing Intelligence alwaar zij doorgroeide van analist naar director. In haar nieuwe functie als Director Business Intelligence & Strategy is zij het aanspreekpunt voor externe relaties die op zoek zijn naar een strategische samenwerking met SBS.

SBS bevindt zich in de executiefase van haar strategie. Dorine van Mullem-Ale: “Ik nodig innovatieve partijen die opereren in het dynamische speelveld van de video valuechain – content creatie, content distributie, content monetization en content marketing – uit om contact met mij op te nemen als ze samen met SBS de volgende stap in het medialandschap willen zetten”.

www.sbs.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken