Extra mupi's JCDecaux in centrum Amsterdam
- Media
- 26 nov 2014 @ 11:46
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameBereik
- 26 nov 2014 @ 11:46
- Redactie Media
JCDecaux heeft nieuwe mupi’s geplaatst op de 'Rode Loper', de entree van Amsterdam. Hiermee optimaliseert het outdoorbedrijf zijn netwerk en biedt het adverteerders nog meer zichtbaarheid op toplocaties in het centrum van de hoofdstad.
Na de plaatsing van nieuwe mupi’s bij de Dam, naast de Bijenkorf, en aan het begin van de Kalverstraat, bij Muntplein, heeft JCDecaux weer drie nieuwe mupi’s geplaatst op toplocaties in het centrum van Amsterdam. Adverteerders hebben nu nog meer mogelijkheden om zichtbaar te zijn voor iedereen die vanuit het Centraal Station over de 'Rode Loper' het centrum inloopt. JCDecaux heeft namelijk een extra mupi geplaatst op de hoek van het Damrak, naast het Victoria Hotel. Daarmee komt het aantal Mupi’s op het Damrak op vier. Daarnaast heeft JCDecaux twee extra mupi’s geplaatst op het Rokin, waarmee het totaal daar op drie komt.
JCDecaux laat met de plaatsing van deze drie nieuwe objecten zien dat het als nationaal en internationaal marktleider in buitenreclame blijft investeren in de optimalisatie van zijn netwerken, om zo adverteerders zichtbaarheid te bieden op de allerbeste locaties.
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: 'Met de plaatsing van deze nieuwe mupi’s op echte A-locaties biedt JCDecaux adverteerders nóg meer zichtbaarheid op de zeer drukbezochte Rode Loper. Onderzoeksbureau Locatus becijferde onlangs dat dagelijks zo’n 60.000 mensen over het Damrak lopen. En dat steeds meer mensen dit winkelgebied bezoeken, laten de cijfers over de Kalverstraat goed zien. Op een gemiddelde zaterdag komen daar tegenwoordig 73.000 mensen, tegen zo’n 50.000 in 2012. Die mensen zijn allemaal te bereiken met onze objecten.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- billboards
- OOH
- out of home
- reclame
- Centraal Station
- Dam
- outdoor
- JCDecaux
- mupi
- Rokin
- bereik
- Rode Loper
- abri
- Amsterdam
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing