F&L Publishing Group lanceert Gloss

F&L Publishing Group lanceert Gloss
  • Media
  • 14 nov 2014 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintJournalistiekMedia

Gloss brengt het échte leven van de sterren dicht bij de lezer. Met spraakmakende trends in showbizz-land en veel praktische tips voor de lezer, biedt Gloss een 'verrassende mix voor de hedendaagse vrouw'. Gloss is vanaf 14 november verkrijgbaar en verschijnt tweewekelijks in een oplage van 90.000 exemplaren.

Gloss heeft de uitstraling van een glossy, maar is pittiger. Het magazine heeft een aangename afwisseling van showbizz en glamour, maar bevat ook veel informatie over relaties, lifestyle en trends. Zo gaat de eerste uitgave in op het fenomeen om je eigen dochter als een soort van handtas te gebruiken, zoals Kim Kardashian dat veelvuldig doet. Het populaire swingen komt aan bod naar aanleiding van de serie Nieuwe Buren met Katja Schuurman en Thijs Römer.

Met Gloss krijgt de lezer veel tips en handvatten. Thema’s als beauty, mode, health en lifestyle lopen als een rode draad door het magazine. Gloss is spraakmakend, verrassend en uitdagend en biedt de lezer heel veel extra’s. Daarbij zorgt Gloss altijd voor de praktische vertaalslag naar het leven van de lezer. Zo zijn Gloss en de lezer altijd onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Hoofdredacteur van Gloss is Angela Hoogeveen, die in deze functie eerder werkte voor Story en Beauty+. Hoogeveen heeft een team samengesteld van redacteuren, vormgevers en specialisten die met al hun kennis, ervaring en vol passie Gloss een onmiskenbaar gezicht geven.

Angela Hoogeveen: 'Ik ben hartstikke trots op het debuut van Gloss. Er is lange tijd weinig gebeurd in dit segment. Met deze sprankelende, nieuwe Nederlandse glossip waait er een nieuwe wind door magazineland. Met de lancering van deze glossy laten wij zien dat er nog wel degelijk een markt is voor magazines, mits je de lezer op de juiste manier weet te prikkelen.'

F&L Publishing Group behoort tot één van de grotere uitgeverijen van Nederland en geeft een groot aantal bladen uit die lezers informeren, binden en inspireren. Magazines op het gebied van onder meer automotive, fotografie, koken, sport & gezondheid en ICT.

Gloss is vanaf 14 november overal in het land verkrijgbaar voor de introductieprijs van 1,90 euro (reguliere prijs 2,95 euro). 

www.fnl.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken