Moniek Hallingse en Robin Bach Kolling naar M2Media

Moniek Hallingse en Robin Bach Kolling naar M2Media
  • Media
  • 4 nov 2014 @ 11:46
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediabureauZakelijkStrategie

Het team van M2Media is op 1 november versterkt met Robin Bach Kolling (33) in de functie van digital director en Moniek Hallingse (45) als media director. Bach Kolling is afkomstig van BPN, Hallingse van Maxus.

Robin Bach Kolling komt van BPN (voorheen Brand Connection) waar hij verantwoordelijk was voor het opzetten en uitbouwen van het online team. Als media strateeg heeft hij daarna bij BPN een brede bureau ervaring opgedaan op een gevarieerd klantenpakket zoals Jumbo, Rijksmuseum, Monuta en VVD. Dit maakt hem een ervaren digitale specialist met veel kennis van het integreren van online in de totale marketing communicatiemix van merken. Voor zijn tijd bij BPN werkte Robin als Online Consultant bij MediaXplain waar hij verantwoordelijk was voor de online strategie en planning voor zijn klantenpakket met daarin onder andere E.ON, Proefdiervrij, Intratuin en Grand’Italia. In 2007 is hij zijn digitale carrière begonnen als Social Media Consultant bij Vimm voor merken als MySpace en Elle. ‘Het snel veranderende digitale medialandschap biedt kansen, maar kent ook uitdagingen voor adverteerders. M2 is een mooie strategische partner voor haar klanten. Vanuit die rol kijk ik er naar uit om samen met het team, de merken digitaal verder te verankeren binnen de organisaties en hun marketing communicatie strategie.’, aldus Robin Bach Kolling.

Moniek Hallingse heeft ruime ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Ze komt van Maxus, waar ze als Communications Director verantwoordelijk was voor de ontwikkeling en het uitdragen van de positionering van het bureau en het aansturen van het klantenteam. Daarvoor is Moniek vijf jaar werkzaam geweest bij OMD als Media Strategy Director. Ze was daar verantwoordelijk voor advies en uitvoering van communicatiestrategieën voor haar klantenpakket met daarin onder andere Douwe Egberts Master Blenders 1753, Centraal Beheer, Douglas, Estee Lauder Company en Wasa. Voordat ze aan bureauzijde begon, heeft Moniek ruim 16 jaar aan klantzijde gewerkt. Onder meer 10 jaar bij Delta Loyd als Media Manager en Team Manager Communicatie. ‘Ik ben een enorme vakidioot als het gaat om communicatie. Bij M2Media proef ik dezelfde drive in het team en heb zin om de brug te slaan tussen communicatie en media en daarmee het verschil te maken voor onze klanten.’, aldus Moniek Hallingse.

Nico Hilhorst, mede-oprichter en algemeen directeur van M2Media: ‘Robin heeft naast passie voor nieuwe, digitale media ook ervaring op het gebied van traditionele media en de combinatie hiervan. Als Digital Director gaat Robin samen met het team de koers van vernieuwing op het gebied online media verder uitzetten. Moniek weet dankzij haar ruime ervaring aan zowel klant- als bureauzijde waar ze adverteerders mee verder kan helpen. Daarnaast heeft ze affiniteit met strategie en positioneringstrajecten. Zowel Robin als Moniek zullen de dagelijkse aansturing van hun teams verzorgen en een actieve bijdrage gaan leveren aan de verdere ontwikkeling van M2.’

Bij M2Media, opgericht in 2002, werken dagelijks ruim 30 gepassioneerde media experts aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen; vanuit de behoefte van zowel doelgroep als opdrachtgever en gebaseerd op scherpe insights. M2Media werkt onder andere voor BOVAG, KWF, LeasePlan, Nierstichting, Radio 538, Rituals, Univé, VGZ en Wehkamp.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken