Mercurs 2014: het recept voor een winnend tijdschrift

Mercurs 2014: het recept voor een winnend tijdschrift
  • Media
  • 19 nov 2014 @ 08:07
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintAwardsVideoMedia

Wat is het recept voor een prijswinnend magazine? Het antwoord op die vraag komt vermoedelijk op 10 december bij de uitreiking van de Mercurs 2014. De organisatie maakte alvast een video om deze discussie aan te zwengelen: hoe brouw je het ideale tijdschrift?

'Om de smaakpapillen langzaam maar zeker klaar te stomen voor de party van het jaar, zijn een paar mediaspecialisten alvast de keuken ingedoken', aldus de Mercurs-organisatie. 'Want: wat is het geheime recept van een winnende formule? Welke inhoudelijke ingrediënten gaan dan in de pan? Hoe breng je dat op smaak voor de doelgroep?'

De video is te bekijken op Facebook. De Mercurs-organisatie roept iedereen op hem te liken en sharen. 'Onder degenen die onder dit bericht de meeste mensen tagt, worden twee gratis kaartjes voor de Mercurs 2014 verloot. Kijk en proef mee.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken