Mies de Vries blijft hoofdredacteur Grazia
- Media
- 12 nov 2014 @ 11:55
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaJournalistiekPrintMedia
- 12 nov 2014 @ 11:55
- Redactie Media
Mies de Vries is benoemd tot hoofdredacteur van Grazia, de fashion weekly van Sanoma. De Vries gaf al op interim-basis leiding aan de redactie, maar die functie is nu geformaliseerd. Doelstelling is om de wekelijkse fashion-glossy in de komende tijd 'om te bouwen tot het merk voor de multimediale 360° vrouw'.
'Voordat Grazia naar Nederland kwam was ik al een groot fan van de Engelse Grazia', zegt Mies de Vries. 'Ik stond te trappelen toen ik in 2007 mee mocht helpen om de Nederlandse editie te ontwikkelen en te lanceren. Fantastisch dat het blad zo’n succes is geworden. Er komt voor mij een droom uit dat ik nu aan het roer mag staan van de meest energieke fashion glossy van Nederland. Ik verheug me op de uitbouw van het crossmediale merk Grazia.'
De Vries werkte eerder als hoofdredacteur bij Beau Monde en maakte carrière bij Sanoma in diverse marketing- en redactiefuncties bij titels als Grazia en de Beauty Desk. Ze werd interim hoofdredacteur van Grazia nadat Hilmar Mulder de overstap maakte naar ELLE (Hearst Magazines).
Dolly van den Akker, uitgever van de glossy-magazines: 'Mies is de aangewezen persoon om Grazia de komende jaren te transformeren naar een crossmediale merkbeleving. Ze is een ervaren bladenmaker en een ervaren marketeer. Daarnaast heeft ze veel kennis van mode, entertainment en beauty. Deze krachtige combinatie maakt Mies de aangewezen persoon om Grazia naar de volgende fase te brengen.'
Grazia is de enige glossy die wekelijks in Nederland verschijnt, met een eigentijdse mix van high-end inspirerende fashion & beauty, inside celebrity news en emotionele real life stories. Naast het magazine heeft Grazia ook een website en app, specials en diverse evenementen waaronder de Grazia Fashion Awards.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing