Platform Buitenreclame omgedoopt tot Outreach
- Media
- 10 nov 2014 @ 14:14
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategiePromotieBereikOutdoorActivatie
- 10 nov 2014 @ 14:14
- Redactie Media
Het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE) heet vanaf vandaag Outreach. Door middel van vernieuwend en spraakmakend onderzoek wil Outreach de slogan: ‘Buiten bereik je meer’ kracht bijzetten.
Outreach vertegenwoordigt de buitenreclame-exploitanten in Nederland. Uiteraard blijft het Buitenreclame Bereiksonderzoek, dat uitgevoerd wordt in samenwerking met BVA en PMA, één van de aandachtspunten voor Outreach. Dat onderzoek blijft ook te vinden op de eigen website Buitenreclame-onderzoek.nl.
Daarnaast wil Outreach zich nadrukkelijker gaan richten op de promotie van het mediumtype buitenreclame. 'Met een aandeel voor buitenreclame in de bruto reclamebestedingen van ongeveer 4% laten adverteerders kansen liggen', aldus John Faasse.
Op 6 november is Outreach in de Harbour Club in Amsterdam aan de markt gepresenteerd. Adverteerders en bureaus kunnen vanaf nu voor al hun campagnevragen ook het ‘geheime wapen’ Mr. Reach inschakelen, zoals Faasse zich daar presenteerde.
Vandaag presenteerde Outreach gelijk ook een onderzoek dat GfK in haar opdracht had uitgevoerd naar buitenreclame. Lees hier meer.
Foto: Paul Ridderhof
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- John Faasse
- platform
- mediamix
- bereik
- onderzoek
- Mr Reach
- reclame
- Platform Buitenreclame Exploitanten
- out of home
- PBE
- presentatie
- exploitanten
- Outreach
- outdoor
- buitenreclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing