Publiek krijgt meer invloed bij Televizier-Ring

Publiek krijgt meer invloed bij Televizier-Ring
  • Media
  • 26 nov 2014 @ 11:06
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieAwardsCommunityMedia

Voor de komende vijftigste editie krijgt de Gouden Televizier-Ring een andere opzet, waarbij het publiek meer invloed heeft. De eerste kwalificatieronde voor volgend jaar is inmiddels van start gegaan.

De tv-prijs krijgt vier kwalificatierondes, zo meldt de organisatie op Televizier.nl. Het doel is om tv-kijkers meer inspraak te geven. 'Tot voor kort bepaalde de redactie van tv-gids Televizier, de organisator van de Gouden Televizier-Ring, welke 100 programma’s en series op de selectielijst van de nominatieronde terechtkwamen. Dit aantal brengen we terug naar 40, waarvan het Nederlandse publiek bovendien de helft kwalificeert.'

De eerste kwalificatieronde is nu al begonnen en loopt nog tot 10 december aanstaande. Daarna volgen nog drie rondes in februari, mei en augustus 2015. Daarna volgt de definitieve selectie. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken