Ton Rozestraten is nieuwe MWG-voorzitter

Ton Rozestraten is nieuwe MWG-voorzitter
  • Media
  • 5 nov 2014 @ 10:06
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingcommunicatieMediastrategieMediaMediabureauZakelijk

Het MWG-bestuur heeft enkele zwaargewichten binnengehaald. Ton Rozestraten, cco van RTL Nederland, volgt Mindshare-topman Ruud de Langen op als voorzitter van het MWG. De nieuwe vice-voorzitter en penningmeester is Arno Lubrun, directeur van Facebook Benelux.

Het MWG verdeelde meer belangrijke bestuursfuncties: Cornelie Weller (Starcom) wordt de nieuwe AMMA-voorzitter, Hank van Dijk (OMD) wordt congresvoorzitter, Mascha Colmans (Jean Mineur Mediavision) wordt voorzitter van MWG's programmacommissie en Nicole Engels gaat de onderzoekscommissie van de branchevereniging leiden.

Om de continuïteit van het MWG-bestuur te bewaken, blijven er ook nog een aantal bestuursleden zitten: Robbert Uges (UM), Olger Smit (OmnicomMediaGroup) en Paul van der Heijden (Achmea). 

Meindert Jan Krijnsen, directeur van MWG, zegt tegen MarketingTribune in een eerste reactie: 'Ik ben blij dat we zeer adequate vervangers bereid hebben gevonden hun energie in de MWG te steken. En dat doen naast hun drukke banen omdat ze passie voor het vak hebben. Het voorgaande bestuur heeft onder leiding van Ruud de Langen de lat hoog gelegd. We gaan een spannende periode tegemoet met vele uitdagingen.'

Lees op MarketingTribune.nl meer over de media-visie van Ton Rozestraten (RTL Nederland). 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken