Golfers Magazine, Golfy en iGolfinstructor gaan elkaars merken versterken

Golfers Magazine, Golfy en iGolfinstructor gaan elkaars merken versterken
  • Media
  • 17 dec 2014 @ 11:40
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlineApps

Drie dominante partijen in de Nederlandse golfwereld slaan de handen ineen. Golfers Magazine, Golfy en iGolfinstructor hebben allen hetzelfde doel: mensen meer plezier laten beleven aan de golfsport. De drie partijen doen dit ieder op hun eigen manier, maar trekken vanaf heden ook samen op.

Jan Kees van der Velden, hoofdredacteur Golfers Magazine: ‘Golfers Magazine is al ruim dertig jaar hét toonaangevende golftijdschrift van Nederland. In die tijd is zowel het golf- als het medialandschap behoorlijk veranderd. Van alleen papier naar een mengvorm, waarbij je niet alleen lekker met de prachtige papieren editie op de bank kan kruipen, maar je ons ook in een verrijkte variant op tablet kan lezen. Daarnaast is er vanzelfsprekend ook internet en zijn de social media een steeds grotere rol gaan spelen. Mede om die reden is deze samenwerking een logische stap in onze ontwikkeling. De redactie van Golfers Magazine levert uitstekende content waar de gebruikers van Golfy en iGolfinstructor gebruik van kunnen maken op de manier die ze het beste uitkomt, en omgekeerd kunnen die gebruikers, en beide platformen, een plek vinden in ons magazine of andere kanalen.’

Justus Warffemius, directeur van Golfy Nederland & iGolfinstructor: ‘Het is goed te zien dat een gerenommeerd merk als Golfers Magazine de toegevoegde waarde ziet van een jonge onderneming als Golfy. Inderdaad, het Nederlandse golflandschap verandert, en het is onze ambitie daarin een bepalende rol te gaan vervullen. De samenwerking met Golfers Magazine geeft alle partijen een nog groter podium om hun boodschap uit te dragen, en voor de eindgebruikers - de golfers, de golfprofessionals, de banen - is er de zekerheid dat ze nóg meer goede producten op één plaats kunnen vinden.’

Maarten Slootmaekers, accountmanager iGolfinstructor: ‘Ik zie ook alleen maar voordelen van deze samenwerking. De mogelijkheden zijn eindeloos. Van mooie aanbiedingen tot instructies van bij iGolfinstructor aangesloten professionals in Golfers Magazine. Ik denk dat deze samenwerking alleen maar winnaars op gaat leveren. We gaan elkaars merken versterken en hebben zin in 2015! 

Golfers Magazine is sinds 1984 hét golftijdschrift van Nederland. Tien keer per jaar (exclusief één special) maakt het gedreven team van Golfers Magazine onder de vlag van eigenaar Pijper Media een blad dat de golfer niet mag missen. Meer dan honderd pagina’s boordevol instructietips, equipmenttests, baanbesprekingen, reisverhalen en reportages. Naast de papieren editie verschijnt Golfers Magazine ook op tabletversie, is er een goed bezochte website voor onder andere het laatste nieuws uit de golfwereld, en is het prijswinnende Golfers Magazine Tour in de mailbox te ontvangen.

Golfy is opgericht in 2012 door 4 ondernemers. Inmiddels werken er dagelijks 7 mensen aan Golfy om de Golfy app, website en nu dus ook iGolfinstructor zo goed mogelijk te maken. Sinds de marktintroductie in 2013 is Golfy hard gegroeid en inmiddels zijn er bijna 50 Nederlandse golfbanen die live-starttijden en golfarrangementen via Golfy aanbieden. Golfy is daarmee snel een belangrijke speler geworden. Golfy noemt zichzelf een Amsterdams bedrijf, met een Rotterdamse mentaliteit

Golfy heeft in juli 2014 iGolfinstructor, voorheen Agenda Online, overgenomen. Agenda Online is in 2006 door Tom Mulder opgericht. Met de introductie van de iGolfinstructor software was de eerste online agenda voor golfprofessionals een feit. De laatste 8 jaar is er voor en door golfprofessionals ontwikkeld en zijn de wensen zoveel mogelijk opgenomen in de komende ontwikkelingen. Door vele samenwerkingen met diverse marktpartijen en een uniek oogpunt voor service en kwaliteit is iGolfinstructor in Nederland uitgegroeid tot marktleider..

www.golfersmagazine.nl
www.golfy.nl
www.igolfinstructor.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken