Hallmark Cards steunt KWF met collecte-mupi

Hallmark Cards steunt KWF met collecte-mupi
  • Media
  • 12 dec 2014 @ 11:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclamePromotieOutdoorMVO

Wenskaartenbedrijf Hallmark Cards heeft in samenwerking met buitenreclame-exploitant JCDecaux en reclamebureau Goud Activatie vier mupi’s in drie steden in Nederland omgetoverd tot heuse collecte-mupi’s, die voorbijgangers wijzen op de recente samenwerking tussen Hallmark en KWF Kankerbestrijding. De buitenreclamespecial bestaat uit een grote 2D-weergave van een collectebus waarmee vrijwilligers normaliter bijdrages inzamelen.

De levensechte collectebus, aangebracht op de voet van de mupi’s, maakt passanten erop attent dat de aanschaf van een Hallmark kerstkaart momenteel gelijkstaat aan een bijdrage aan KWF Kankerbestrijding. Met deze buitenreclamespecial vraagt Hallmark aandacht voor de campagne waarbij het bedrijf een deel van de verkoopopbrengsten van haar kerstkaarten overmaakt naar KWF Kankerbestrijding.

Met deze campagne steunt Hallmark wetenschappelijk onderzoek, preventie en patiëntenondersteuning. Door een Hallmark-kerstkaart te kopen draagt de consument hier indirect ook aan bij.

De buitenreclame-actie van JCDecaux is in Amsterdam te vinden op het Damrak en naast het Leidsebosje, in Utrecht nabij muziekcentrum Vredenburg en in Rotterdam bij de ingang van de Beurstraverse (Koopgoot), aan de kant van de Lijnbaan. Op alle locaties zal de actie op straat te zien zijn tot en met 16 december.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken