Hallmark Cards steunt KWF met collecte-mupi
- 12 dec 2014 @ 11:34
- Redactie Media
Wenskaartenbedrijf Hallmark Cards heeft in samenwerking met buitenreclame-exploitant JCDecaux en reclamebureau Goud Activatie vier mupi’s in drie steden in Nederland omgetoverd tot heuse collecte-mupi’s, die voorbijgangers wijzen op de recente samenwerking tussen Hallmark en KWF Kankerbestrijding. De buitenreclamespecial bestaat uit een grote 2D-weergave van een collectebus waarmee vrijwilligers normaliter bijdrages inzamelen.
De levensechte collectebus, aangebracht op de voet van de mupi’s, maakt passanten erop attent dat de aanschaf van een Hallmark kerstkaart momenteel gelijkstaat aan een bijdrage aan KWF Kankerbestrijding. Met deze buitenreclamespecial vraagt Hallmark aandacht voor de campagne waarbij het bedrijf een deel van de verkoopopbrengsten van haar kerstkaarten overmaakt naar KWF Kankerbestrijding.
Met deze campagne steunt Hallmark wetenschappelijk onderzoek, preventie en patiëntenondersteuning. Door een Hallmark-kerstkaart te kopen draagt de consument hier indirect ook aan bij.
De buitenreclame-actie van JCDecaux is in Amsterdam te vinden op het Damrak en naast het Leidsebosje, in Utrecht nabij muziekcentrum Vredenburg en in Rotterdam bij de ingang van de Beurstraverse (Koopgoot), aan de kant van de Lijnbaan. Op alle locaties zal de actie op straat te zien zijn tot en met 16 december.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- mupi’s
- JCDecaux
- actie
- KWF
- reclamebureau
- collectebus
- buitenreclame
- Goud Activatie
- collecte
- wenskaarten
- exploitant
- Hallmark
- Hallmark Cards
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing