HP/De Tijd viert jubileum met speciale uitgave

HP/De Tijd viert jubileum met speciale uitgave
  • Media
  • 5 dec 2014 @ 16:40
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintJournalistiekMedia

HP/De Tijd (voorheen de Haagse Post) bestaat dit jaar 100 jaar. Ter ere van dit journalistieke jubileum publiceert uitgeverij Audax een eenmalige bewaaruitgave, met daarin de meest verrassende, beste en opvallende stukken uit de geschiedenis van de Haagse Post. Deze verschijnt o 10 december samen met het kerstnummer van HP/De Tijd.

Het jubileum wordt gevierd op dinsdagavond 9 december met een feestelijke avond in De Balie in Amsterdam. Als onderdeel van het programma zal de HP-Eeuwprijs worden uitgereikt aan die columnist die, ter gelegenheid van dit jubileum, het meest treffend zijn ‘Verhaal van alledaagse waanzin’ heeft beschreven. Dit naar een rubriek die begin jaren ’80 een stilistisch memorabel onderdeel was van de Haagse Post. Een tiental columnisten zal ter plekke zijn eigen ‘Waanzin’ voordragen en tijdens deze avond zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Vanaf 10 december ligt deze jubileum-uitgave samen met de dubbeldikke winterspecial van HP/De Tijd in één pakket in de winkel. De winterspecial van HP/De Tijd staat zoals gebruikelijk vol met mooie interviews, portretten, politieke analyses en jaaroverzichten in de beste traditie. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken