Klaartje Kuypers COO bij BrandDeli
- Media
- 5 dec 2014 @ 16:19
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePersonalia
- 5 dec 2014 @ 16:19
- Redactie Media
Klaartje Kuypers is aangesteld als COO bij BrandDeli en zal 1 februari 2015 beginnen aan de nieuwe rol. Zij wordt verantwoordelijk voor de aansturing van diverse afdelingen binnen BrandDeli waaronder Finance, HR, Trade Marketing, Marketing & Strategy en Planning & Traffic. Klaartje Kuypers zal rapporteren aan CEO Allard Ruyl.
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: 'Met de komst van Klaartje hebben we het laatste ontbrekende puzzelstuk gevonden waarmee we met Branddeli klaar zijn voor de toekomst. Haar grote schat aan kennis en jarenlange ervaring zullen ervoor zorgen dat wij, na een zéér succesvolle eerste jaar, een belangrijke volgende stap kunnen zetten.
De keuze van Klaartje om deze belangrijke positie op zich te nemen geeft veel vertrouwen in dat wij, onze partners, de komende jaren veel toegevoegde waarde kunnen bieden. In 2002 heb ik voor het eerst met Klaartje mogen werken bij Universal Media en daarna in 2010 bij Discovery Networks. Ik kijk er naar uit om samen met haar BrandDeli te laten groeien naar een plaats in de top 3 van meest innovatieve media-bedrijven in Nederland.'
Klaartje Kuypers begon haar carrière bij Universal Media waar ze in het laatste jaar leiding gaf aan de buying en trading unit Magna Global. In 2007 vervolgde ze haar loopbaan met diverse interim en consultancy opdrachten bij onder meer MediaCom, GroupM, Sanoma en Ster. In 2011 begeleidde Klaartje Kuypers voor Discovery Networks de lancering van TV zender TLC. In de afgelopen jaren ontwikkelde zij een brede ervaring in operations en client management gericht op het verbeteren van de bedrijfsresultaten en service in de functie van Head of Client Management bij ZenithOptimedia.
Klaartje Kuypers: 'BrandDeli heeft met haar 13 sterke mediamerken in haar eerste jaar al een zeer sterke positie op de markt verworven. Ik zie er enorm naar uit om met Allard Ruyl de verdere groei en ontwikkeling van BrandDeli te begeleiden en verder vorm te mogen gaan geven.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing