Led-campagne Chanel N°5 verlicht abri's JCDecaux
- Media
- 19 dec 2014 @ 07:45
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 19 dec 2014 @ 07:45
- Redactie Media
Chanel N˚5, de éminence grise onder de parfums, draagt in deze donkere dagen op een stijlvolle manier bij aan de Amsterdamse kerstverlichting. Een 3D-vorm van de wereldberoemde N°5, het getal dat inmiddels synoniem is voor de geliefde parfum, straalt in de objecten van JCDecaux.
Chanel N˚5, een van ’s werelds meest bekende parfums, valt deze week met een zeer opvallende en letterlijk stralende campagne bijzonder op in het Amsterdamse straatbeeld. In 5 objecten van JCDecaux prijkt momenteel een stijlvolle 3D-vorm van een grote N°5, bestaande uit diverse led-lampen. De 3D-vijf is geplaatst voor een donkerzwarte poster, waardoor het contrast tussen de verlichte N°5 en de omgeving vergroot wordt en de buitenreclamespecial nog meer opvalt.
De sfeervolle Special ondersteunt, naast de kerstverlichting van de stad Amsterdam, een reguliere landelijke postercampagne, waarin Chanel gebruikmaakt van 2 verschillende uitingen: een postervariant van de verlichte N°5 en een affiche waarop het fraai vormgegeven flesje Chanel N˚5 te zien is.
De buitenreclamespecial, resultaat van een samenwerking tussen Chanel, JCDecaux en mediabureau Plus, is tot en met 23 december in Amsterdam te zien op het Leidse- en het Rembrandtplein, in de Beethoven- en de Van Baerlestraat en op het Damrak.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing