BNR Nieuwsradio werkt samen met vloggers van jongerenplatform IntoConnection
- Media
- 27 jan 2015 @ 15:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PartnershipMediaRadioVideoContent
- 27 jan 2015 @ 15:09
- Redactie Media
BNR Nieuwsradio gaat een content-samenwerking aan met het internationale jongerenplatform IntoConnection. Dagelijks is er een interview van een videoblogger van het platform te zien op BNR.nl. Daarnaast zal binnenkort een aantal van de jonge BNR-redacteuren als vloggende expert optreden in de online show van IntoConnection.
IntoConnection is een gemeenschap van videobloggende jongeren, kortweg vloggers. Door middel van een Skype-verbinding koppelen ze verhalen van inspirerende jongeren wereldwijd. Van nieuwe technologische innovaties uit Silicon Valley tot de nieuwste startups uit Accra.
Jip Samhoud, oprichter van IntoConnection: 'De nieuwe generatie en onze 350 videobloggers hebben allemaal een optimistisch blik op de wereld. Daarom passen wij goed bij een medium als BNR Nieuwsradio.'
Ook hoofdredacteur Sjors Fröhlich van BNR Nieuwsradio is verheugd over de nieuwe samenwerking: 'Ik zie dit initiatief als een toegevoegde waarde voor de bezoekers van onze website om ze door middel van video op de hoogte te brengen van internationale trends onder de nieuwe generatie.'
In de eerste video is een bijdrage te zien met de oprichter van Ello, het snelgroeiende social media-platform dat als een van de grootste alternatieven voor Facebook wordt gezien.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing