Coachlink wint LOF-prijs voor Vakinformatie

Coachlink wint LOF-prijs voor Vakinformatie
  • Media
  • 30 jan 2015 @ 15:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineInnovatieMediaAwards

Coachlink is uitgeroepen tot winnaar van de LOF-prijs voor Vakinformatie 2015. Donderdag werd de prijs uitgereikt tijdens het MVW LOF Nieuwjaarsevent in de Hermitage in Amsterdam. Aan de award is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.

‘Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de toekomst', aldus de jury. 'Er wordt niet geïnnoveerd voor de markt uit, goed gestuurd op kosten en groei krijgt de aandacht en tijd die het nodig heeft.' De jury heeft Coachlink tot winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 uitgeroepen 'vanwege het ondernemerschap en het vakmanschap waar Coachlink het resultaat van is'.

De LOF Prijs voor Vakinformatie is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt uitgereikt aan vakinformatieve en professionele media.De LOF-jury bestaat uit:

  • Alex Beishuizen, voorzitter van de jury, zelfstandig media-adviseur; 
  • Rob Does, CEO van onderzoeksbureau Ithaka Group;
  • Derk Haank, bestuurslid Lucas-Ooms Fonds, CEO Springer Business + Science Media; 
  • Joost Isha, directeur Zigt Mediabureau; 
  • Nic Louis, bestuurslid Media voor Vak en Wetenschap, ex-directeur BIM Media; 
  • Astrid Prummel, hoofdredacteur Adformatie;
  • Oscar Rouwendal, manager verkoop en marketing Edu’actief.

De LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Media voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken