Coachlink wint LOF-prijs voor Vakinformatie
- 30 jan 2015 @ 15:34
- Redactie Media
Coachlink is uitgeroepen tot winnaar van de LOF-prijs voor Vakinformatie 2015. Donderdag werd de prijs uitgereikt tijdens het MVW LOF Nieuwjaarsevent in de Hermitage in Amsterdam. Aan de award is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.
‘Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de toekomst', aldus de jury. 'Er wordt niet geïnnoveerd voor de markt uit, goed gestuurd op kosten en groei krijgt de aandacht en tijd die het nodig heeft.' De jury heeft Coachlink tot winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 uitgeroepen 'vanwege het ondernemerschap en het vakmanschap waar Coachlink het resultaat van is'.
De LOF Prijs voor Vakinformatie is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt uitgereikt aan vakinformatieve en professionele media.De LOF-jury bestaat uit:
- Alex Beishuizen, voorzitter van de jury, zelfstandig media-adviseur;
- Rob Does, CEO van onderzoeksbureau Ithaka Group;
- Derk Haank, bestuurslid Lucas-Ooms Fonds, CEO Springer Business + Science Media;
- Joost Isha, directeur Zigt Mediabureau;
- Nic Louis, bestuurslid Media voor Vak en Wetenschap, ex-directeur BIM Media;
- Astrid Prummel, hoofdredacteur Adformatie;
- Oscar Rouwendal, manager verkoop en marketing Edu’actief.
De LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Media voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- NUV
- prijs
- award
- Stichting Lucas-Ooms Fonds
- media
- innovatie
- Media voor Vak en Wetenschap
- Nederlands Uitgeversverbond
- uitgeverij
- LOF-prijs
- vakinformatie
- Coachlink
- MVW
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing