JCDecaux plaatst extra mupi's bij Museumplein

JCDecaux plaatst extra mupi's bij Museumplein
  • Media
  • 28 jan 2015 @ 09:39
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameOutdoorBereik

JCDecaux zet de optimalisering van zijn abri-netwerk door en heeft twee extra mupi’s geplaatst in de drukke Amsterdamse Van Baerlestraat, die het Vondelpark en Museumplein verbindt. Hiermee biedt het bedrijf adverteerders nog meer zichtbaarheid op deze toplocatie.

In navolging van de plaatsing van extra Mupi’s op de Rode Loper in Amsterdam eind vorig jaar, breidt JCDecaux zijn Abri-netwerk nu uit met twee extra Mupi’s in de Van Baerlestraat in Amsterdam Oud-Zuid. Adverteerders hebben hiermee toegang tot nog meer zichtbaarheid op deze drukke verkeersader tussen het Vondelpark en het Museumplein.

De nieuwe mupi’s staan op weerszijden van de Van Baerlestraat nabij de kruising met de P.C. Hooftstraat, de chique en beroemde winkelstraat. De objecten kunnen dus extra interessant zijn voor merken en bedrijven die hier gevestigd zijn en vormen ook voor de grote musea een extra middel om hun miljoenenpubliek te bereiken.

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: 'Met weer twee mupi’s op absolute A-locaties laat JCDecaux zien dat het continu werkt aan de optimalisatie van het productaanbod. Hiermee bieden we adverteerders, naast met de hier al aanwezige abri’s en mupi’s, nog meer mogelijkheden om al die tienduizenden dagelijkse passanten en de op jaarbasis miljoenen museumbezoekers te bereiken.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken