Outdoor-prijs Vakantiebeurs voor Noorwegen en Polen
- 15 jan 2015 @ 10:05
- Redactie Media
Op de Vakdag van de Vakantiebeurs hebben de verkeersbureaus van Noorwegen en Polen een outdoor-campagne ter waarde van respectievelijk €55.000 en €20.000 gewonnen. De wedstrijd is een initiatief van Clear Channel Hillenaar en Tourism Marketing Concepts – Travel PR Benelux. Zoover stelde de derde prijs ter beschikking: een online campagne.
De verkeersbureaus moesten door middel van een code kluizen kraken. Noorwegen trok de code die toegang gaf tot de hoofprijs: een landelijke interactieve Abri campagne van 500 Adshells. Polen werd de winnaar van de tweede prijs. Daarmee wint het verkeersbureau een campagne op billboards in Amsterdam, rond de Vakantiebeurs en op Clear Channel’s digitale Reclamemast langs de A5. De Dominicaanse Republiek won een mooie online campagne op Zoover, het grootste online vakantieplatform voor consumenten.
Marleen Gras van Clear Channel Hillenaar en Teun Kees van Tourism Marketing Concepts – travel pr Benelux hebben de give-away actie op touw gezet. Op deze manier willen ze de Tourism Boards op een originele manier in contact brengen met outdoor- en online advertising in Nederland.
Zij vinden deze actie wederom een groot succes: 'Het is duidelijk dat deze actie steeds een grotere naamsbekendheid begint te krijgen en enorm gewaardeerd wordt bij de deelnemers. Het aantal deelnemende Tourism Boards is dit jaar verdubbeld. Het prijzenpakket was ook weer aanzienlijk groter. We gaan kijken hoe we die lijn kunnen doortrekken.'
De campagne van Polen zal vanaf 15 januari te zien zijn, dus nog tijdens de Vakantiebeurs die van 14 tot 18 januari voor consumenten geopend is. De campagne op de Reclamemast langs de A5 is zichtbaar op 16 januari.
Dutch Moving Media verzorgde de aankleding van de ceremonie, Zoover regelde het podium. Kortom: een PR-momentje met veel winnaars.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing