RTL Lounge Radio, Arrow Caz, Gooisch Music en BruteBeats naar The Media Exchange

RTL Lounge Radio, Arrow Caz, Gooisch Music en BruteBeats naar The Media Exchange
  • Media
  • 19 jan 2015 @ 07:53
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Radio

Automated tradingplatform The Media Exchange heeft enkele nieuwe partijen gestrikt: RTL Lounge Radio, Arrow Caz, Gooisch Music en BruteBeats.

Nicolas Eglau, Directeur RTL Ventures: 'De samenwerking met de The Media Exchange komt voor ons het juiste moment. RTL Lounge Radio heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een sterk merk met een grote groep enthousiaste luisteraars. Met de komst van The Media Exchange hebben wij nu nog betere mogelijkheden om online radioadverteerders aan ons merk te koppelen.'

Ad Ossendrijver, eigenaar van Arrow CAZ, is blij met de samenwerking met The Media Exchange. “Online reclame bestedingen groeien flink dus ook op online radiozenders. Ideaal is natuurlijk dat op online radiozenders de luistergegevens 100% kloppen, de adverteerder betaalt voor wat hij krijgt. De volgende stap is individueel op de luisteraar gerichte reclame, ook weer zo’n voordeel van online.”

Edwin Valent, CEO & founder BruteBeats: “BruteBeats biedt een unieke, hybride hip hop ervaring die veel verder gaat dan luisteren alleen. Wetende wat er dit jaar allemaal op stapel staat aan visual functionaliteiten, evenementen en live programmering gaan we echt het verschil maken. En daarin hebben we in The Media Exchange een goede partner gevonden.”

Peter Contant, eigenaar en Managing Director van Gooisch Music en de glossy Gooisch Als Lifestyle: “De commerciële crossover tussen de glossy Gooisch Als Lifestyle en het muziekstation Gooisch Music gaat door de samenwerking met The Media Exchange een nieuwe fase in.  Onze commerciële partners krijgen een breder platform met gespreide exposure dat we naast print ook door vertalen naar radio, Facebook en Instagram. Het platform 'Gooisch' ontwikkelt zich hierdoor als een multi inzetbaar platform. Wij gaan deze innovaties in 2015 nog verder inhoudelijk gestalte geven.”

Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange: ‘’ Het is mooi om te zien dat we in ons korte bestaan het vertrouwen krijgen van deze A-merken en nieuwe initiatieven. Het aantal unieke luisteraars van The Media Exchange groeit hiermee richting de 2 miljoen per maand.”

The Media Exchange is een onafhankelijk automated trading platform waarop adverteerders en bureaus reclamezendtijd kunnen inkopen van de digitale radiostations van de 538 Groep, Sky Radio Group, Q-music, BNR Nieuwsradio, Radio 10, 100% NL, SLAM!FM, RTL Lounge, Arrow CAZ, Soul Radio, Candlelight, DeepFM, BruteBeats, 18Hits, Gooisch Music en winnaar van de AMMA Award voor Beste Media-Innovatie 2014.

www.themediaexchange.nl

www.arrowcaz.nl

www.rtl.nl/rtl-lounge-radio

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken