Rutger Verhoeven weg als hoofd Digital BNN-VARA
- Media
- 22 jan 2015 @ 10:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalContentMediaPersonaliaOnline
- 22 jan 2015 @ 10:48
- Redactie Media
Rutger Verhoeven, hoofd Digital bij omroep BNN-VARA, stapt per 1 april over naar startup CleverLions, dat onder meer digitale contentstrategie ontwikkelt. Verhoeven wordt creatief directeur en gelijkwaardig aandeelhouder.
Verhoeven, die eerder voor Blink Uitgevers werkte, zegt in een reactie over het digitale team dat hij achterlaat: 'Ik heb bij BNN-VARA met fantastische mensen prachtige dingen ontwikkeld voor sterke mediamerken. Daar kijk ik trots op terug. Het is nu een enorme uitdaging om met CleverLions op een geheel andere manier tegen digitale contentstrategie aan te kijken.'
BNN-VARA (en ook beide omroepen los) heeft altijd voorop gelopen als Publieke Omroep met een sterk digitaal profiel. Zo werden diverse online platforms ontworpen, zoals Joop.nl en HumorTV. Momenteel is er overigens kritiek van staatssecretaris Sander Dekker (Media) die vindt dat dergelijke platforms geen kerntaak zijn van de NPO.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Digital
- BNN-VARA
- BNN
- contentstrategie
- VARA
- strategie
- CleverLions
- Rutger Verhoeven
- partner
- content
- overstap
- creatief directeur
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing