Bindinc start testpanel voor 50-plussers

Bindinc start testpanel voor 50-plussers
  • Media
  • 5 feb 2015 @ 10:40
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepOnderzoekMerkenBereik

Bindinc, voorheen Programmabladen AKN, is gestart met het 50-Plus Testpanel, een platform voor en door 50-plussers. Het betreft hier een community van mensen die producten testen en hun waardering geven. Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen over hun producten, diensten of specifieke thema's.

Het testpanel springt in op de behoefte vanuit de markt om producten en diensten te testen onder de 50-plusdoelgroep. Stephanie Verwijs, productmanager Bindinc Kenniscentrum: 'We merkten dat adverteerders zochten naar een onderbouwing van hun geclaimde positie in reclame-uitingen, bijvoorbeeld door reviews van hun product of dienst te verkrijgen. Juist omdat Bindinc een hoog bereik onder 50-plussers heeft, past een portal waar deze doelgroep samenkomt en waar adverteerders hun producten en diensten kunnen laten testen, erg goed bij onze organisatie.'

Bindinc is een echte 50-plusuitgever met titels als Avrobode, KRO Magazine en de NCRV-gids. Verwijs: 'Met ons 50-plusbereikspakket bereiken we wekelijks 3 miljoen lezers. Dat zijn ruim 1,9 miljoen 50-plussers.'

De mening van de consument telt. Daarom investeert Bindinc structureel in objectief en onafhankelijk onderzoek met het Bindinc Kenniscentrum. Wat beweegt 50-plussers? Hoe consumeren ze? En op welke wijze willen ze benaderd worden? Alle onderzoeksresultaten zijn gratis op te vragen. Het 50-PlusTestpanel is een nieuwe service vanuit het kenniscentrum en biedt klanten de mogelijkheid om nog meer te weten te komen over hun doelgroep.

Geïnteresseerden kunnen verschillende onderzoekspakketten kiezen. Elk onderzoekspakket zal worden afgestemd op de wensen van de klant en dus op maat worden gemaakt. 

N.B. In de MarketingTribune printeditie die 10 februari op de mat valt, speciale focus op het thema 'Oud is het nieuwe marketinggoud'.  Vol absolute need to know voor elke marketeer.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken