Clear Channel zet eenmalig XXL-reclamemast in
- Media
- 18 feb 2015 @ 09:58
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameOutdoorBereik
- 18 feb 2015 @ 09:58
- Redactie Media
Clear Channel Hillenaar exploiteert eenmalig zijn grootste reclamemast A20 Rotterdam XXL. De eerste en enige adverteerder Dealerdirect zet deze reclamemast in om haar succesvolle website Ikwilvanmijnautoaf.nl onder de aandacht te brengen van miljoenen automobilisten die wekelijks passeren.
Door een samenwerking tussen Clear Channel Hillenaar, Dealerdirect en Willmedia is deze extreem grote reclame-uiting tot stand gekomen. De lengte van het doek (70 meter) is vergelijkbaar met 20 Fiat 500’s achter elkaar. De hoogte van 6 meter maakt dat het totale oppervlak op 280m2 komt, wat zorgt voor optimale zichtbaarheid.
De ligging van de reclamemast op één van de drukste verkeerspunten van Nederland, nabij het centrum van Rotterdam en The Hague Airport, zorgt voor een enorm bereik. De huidige verkeersstroom van de A20 ligt op 3.684.026 passanten per twee weken, aldus cijfers van Rijkswaterstaat.
'Out-of-home is voor ons erg belangrijk. Helemaal als we op zo’n relevante plek langs de snelweg met deze vierkante meters onze merknaam verder kunnen gaan laden. Het bereik op deze plek is enorm en zo weten automobilisten de weg naar onze website nog makkelijker te vinden', aldus Dealerdirect-directeur Niels Oude Luttikhuis.
Het platform Ikwilvanmijnautoaf.nl biedt autobezitters de perfecte manier om snel, veilig en gratis hun auto te verkopen. De autoverkoopservice is in 2006 opgericht in Nederland en inmiddels internationaal actief en succesvol.
Bekijk hier een video-verslag van de opbouw van de Reclamemast A20 Rotterdam XXL.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Rotterdam
- bereik
- auto
- reclame
- XXL
- reclamemast
- Clear Channel Hillenaar
- A20
- Dealerdirect
- Willmedia
- Ikwilvanmijnautoaf.nl
- outdoor
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing