Clear Channel zet eenmalig XXL-reclamemast in

Clear Channel zet eenmalig XXL-reclamemast in
  • Media
  • 18 feb 2015 @ 09:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameOutdoorBereik

Clear Channel Hillenaar exploiteert eenmalig zijn grootste reclamemast A20 Rotterdam XXL. De eerste en enige adverteerder Dealerdirect zet deze reclamemast in om haar succesvolle website Ikwilvanmijnautoaf.nl onder de aandacht te brengen van miljoenen automobilisten die wekelijks passeren.

Door een samenwerking tussen Clear Channel Hillenaar, Dealerdirect en Willmedia is deze extreem grote reclame-uiting tot stand gekomen. De lengte van het doek (70 meter) is vergelijkbaar met 20 Fiat 500’s achter elkaar. De hoogte van 6 meter maakt dat het totale oppervlak op 280m2 komt, wat zorgt voor optimale zichtbaarheid.

De ligging van de reclamemast op één van de drukste verkeerspunten van Nederland, nabij het centrum van Rotterdam en The Hague Airport, zorgt voor een enorm bereik. De huidige verkeersstroom van de A20 ligt op 3.684.026 passanten per twee weken, aldus cijfers van Rijkswaterstaat.

'Out-of-home is voor ons erg belangrijk. Helemaal als we op zo’n relevante plek langs de snelweg met deze vierkante meters onze merknaam verder kunnen gaan laden. Het bereik op deze plek is enorm en zo weten automobilisten de weg naar onze website nog makkelijker te vinden', aldus Dealerdirect-directeur Niels Oude Luttikhuis.

Het platform Ikwilvanmijnautoaf.nl biedt autobezitters de perfecte manier om snel, veilig en gratis hun auto te verkopen. De autoverkoopservice is in 2006 opgericht in Nederland en inmiddels internationaal actief en succesvol.

Bekijk hier een video-verslag van de opbouw van de Reclamemast A20 Rotterdam XXL. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken