Partnership Starcom en InMobi voor mobiele reclame
- Media
- 19 feb 2015 @ 15:25
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauOnline advertisingMobileReclamePartnership
- 19 feb 2015 @ 15:25
- Redactie Media
Mobiel advertentieplatform InMobi en het wereldwijde medianetwerk Starcom MediaVest Group (SMG) kondigden vandaag een strategisch partnerschap aan dat mobiele advertenties in Europa zal aandrijven. De samenwerking combineert de strategische krachten van beide organisaties om alle SMG-klanten van schaalbare mobiele advertentiediensten te voorzien.
'Voor merken is mobiel is tegenwoordig geen optie meer, maar een vereiste. Dit partnerschap stelt ons in staat om onze klanten de beste, meest vooruitstrevende mobiele oplossingen te bieden. Omdat dit uniek is in Europa hebben we een duidelijk concurrentievoordeel waarmee onze Europese klanten van enorme voordelen en toegevoegde waarde verzekerd zijn', zegt Iain Jacob, EMEA-president van Starcom MediaVest Group.
Het partnerschap geeft klanten van SMG niet alleen toegang tot de mobiele doelgroepen van InMobi, innovatieve advertentieformats, consumenteninzichten en het InMobi Exchange-platform, maar het is ook het begin van een afgeschermde native mobiele advertentiemarktplaats. Deze afgeschermde markplaats zal innovatieve native en video advertentiemogelijkheden leveren aan adverteerders, waarmee SMG schaalbare, op maat gemaakte oplossingen kan ontwikkelen die aan de individuele behoeften van alle Europese klanten tegemoet komen.
Als onderdeel van het partnerschap hebben InMobi en SMG een gezamenlijke productcommissie gevormd om de roadmap van InMobi met de vereisten van SMG klanten te stroomlijnen.
Luc Tran-Thang, SMG-president van Frankrijk, België en Nederland: 'De mogelijkheid om mobiel-georiënteerde strategieën te ontwerpen en leveren zal steeds belangrijker worden voor onze klanten. Toegang tot technologische oplossingen is daarbij cruciaal. Dit partnerschap versnelt onze mogelijkheden om die strategiën op schaal te kunnen leveren.'
Het InMobi-platform biedt merken en agentschappen toegang tot meer dan 200 miljoen Europese consumenten via meer dan 100 klantpersona’s. De aangeboden advertentie-ervaringen, waaronder video, native en full-screen advertentieformats, zijn alom erkend in de industrie.
Atul Satija, Chief Revenue Officer, InMobi: 'We zijn erg enthousiast over ons partnerschap met SMG en kijken er naar uit om wereldmerken een diversiteit aan advertentiemogelijkheden aan mobiele consumenten te kunnen leveren. Dit partnerschap vernieuwt het leiderschap van InMobi in de mobiele advertentiewereld, zowel wereldwijd als in Europa, en zal een grote rol spelen in het centraal stellen van mobiele campagnes bij het opbouwen van een merk.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- InMobi
- mobile
- medianetwerk
- advertising
- Starcom
- advertentienetwerk
- Starcom Mediavest
- partnership
- mobiel
- samenwerking
- SMG
- mediabureau
- platform
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing