Sandor Janssen marketingmanager partnerships FD
- Media
- 18 feb 2015 @ 10:03
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PartnershipMediaBranded contentPersonalia
- 18 feb 2015 @ 10:03
- Redactie Media
Sandor Janssen is de nieuwe manager Marketing Partnerships bij FD Mediagroep. Hij was eerder managing director bij het creatieve bureau CCCP en bij het marketing- en salesplatform Next. Verder was hij voorheen partner bij REP.
Janssen (1968) begon zijn carrière als salesmanager bij HPU en hij richtte de Nederlandse Tijdschriften Groep op. Sandor Janssen geeft in zijn nieuwe rol bij FD Mediagroep leiding aan de afdeling Marketing Partnerships en is verantwoordelijk voor de integratie van branded content, sponsoring, online/social en custom media.
Sandor Janssen: 'Het innovatieve karakter van FD Mediagroep heeft altijd een grote aantrekkingskracht op mij gehad. De innovatieve klantoplossingen hebben voor mentaal marktleiderschap gezorgd voor zowel het FD als BNR Nieuwsradio. FD Mediagroep is daarmee top-of-mind in de hoofden van zowel lezers en luisteraars als adverteerders. Het is aan mij de uitdaging om een volgende stap te zetten op het gebied van marketing- en merkpartnerships. En om de kracht van de merken FD, BNR en Redactiepartners nog meer - en vooral in onderlinge samenhang - voor adverteerders te laten betekenen.'
Tijmen Bos, commercieel directeur FD Mediagroep: 'Ik ken Sandor als een zeer gedreven professional met een grote passie voor het media- en marketingvak. Zijn creatieve achtergrond in combinatie met zijn ondernemende mentaliteit en creatieve drive zal hij goed kunnen inzetten om de juiste bruggen te slaan tussen de merken (adverteerders) en onze volgers (lezers en luisteraars). Het FD en BNR staan hierbij centraal, maar deze tijd vraagt ook de optimale inzet van merkkanalen, zowel earned als owned.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- FD
- marketing
- Next
- samenwerking
- adverteerders
- partnerships
- FD Mediagroep
- REP
- benoeming
- Het Financieele Dagblad
- Sandor Janssen
- CCP
- BNR
- Redactiepartners
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing