Sandor Janssen marketingmanager partnerships FD

Sandor Janssen marketingmanager partnerships FD
  • Media
  • 18 feb 2015 @ 10:03
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipMediaBranded contentPersonalia

Sandor Janssen is de nieuwe manager Marketing Partnerships bij FD Mediagroep. Hij was eerder managing director bij het creatieve bureau CCCP en bij het marketing- en salesplatform Next. Verder was hij voorheen partner bij REP.

Janssen (1968) begon zijn carrière als salesmanager bij HPU en hij richtte de Nederlandse Tijdschriften Groep op. Sandor Janssen geeft in zijn nieuwe rol bij FD Mediagroep leiding aan de afdeling Marketing Partnerships en is verantwoordelijk voor de integratie van branded content, sponsoring, online/social en custom media.

Sandor Janssen: 'Het innovatieve karakter van FD Mediagroep heeft altijd een grote aantrekkingskracht op mij gehad. De innovatieve klantoplossingen hebben voor mentaal marktleiderschap gezorgd voor zowel het FD als BNR Nieuwsradio. FD Mediagroep is daarmee top-of-mind in de hoofden van zowel lezers en luisteraars als adverteerders. Het is aan mij de uitdaging om een volgende stap te zetten op het gebied van marketing- en merkpartnerships. En om de kracht van de merken FD, BNR en Redactiepartners nog meer - en vooral in onderlinge samenhang - voor adverteerders te laten betekenen.'

Tijmen Bos, commercieel directeur FD Mediagroep: 'Ik ken Sandor als een zeer gedreven professional met een grote passie voor het media- en marketingvak. Zijn creatieve achtergrond in combinatie met zijn ondernemende mentaliteit en creatieve drive zal hij goed kunnen inzetten om de juiste bruggen te slaan tussen de merken (adverteerders) en onze volgers (lezers en luisteraars). Het FD en BNR staan hierbij centraal, maar deze tijd vraagt ook de optimale inzet van merkkanalen, zowel earned als owned.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken