Triade Media doet reclameverkoop Crime & Investigation
- Media
- 9 feb 2015 @ 13:31
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieReclameVerkoop
- 9 feb 2015 @ 13:31
- Redactie Media
De zender Crime & Investigation (CI) wordt vanaf maart opengesteld voor lokale advertising in Nederland. Internationale broadcaster A+E Networks heeft de exploitatie van de reclamezendtijd van CI ondergebracht bij Triade Media. Dit bedrijf is afgelopen jaar al gestart met de verkoop van CI's zusterzender History.
Viviane Paxinos, Director of Ad Sales bij A+E Networks UK: “We zijn blij om ons partnership met Triade Media te kunnen uitbreiden met CI. We kijken uit naar de samenwerking die moet leiden tot een grotere commerciële aanwezigheid van ons portfolio op de Nederlandse markt.'
Marc Nagelkerken, managing partner van Triade Media: 'De ambities van A+E Networks® om verder door te groeien in Nederland sluiten naadloos aan bij onze verdere groeiambities. Afgelopen jaar is History direct omarmt door een grote groep adverteerders. Crimecontent is een populair genre in Nederland, CI is dan ook een welkome aanvulling op ons bestaande zenderaanbod.'
CI is in heel Nederland te ontvangen via Ziggo en UPC en bereikt maandelijks ruim 760.000 unieke kijkers (bron: SKO, 6+, december 2014).
Crime & Investigation Network onderzoekt de schaduwzijde van de mens. De zender biedt kijkers verhalen over echte misdaden die de inspiratie vormen van hun favoriete tv series, en vaak nog ongelofelijker zijn. De programmering van CI opent de deur naar echte forensische laboratoria, politiearchieven en rechtszalen, waarbij kijkers rechercheurs kunnen volgen als zij bewijs onderzoeken en aanwijzigen ontrafelen. De zender reist naar het hart van de criminele onderwereld en legt de waarheid bloot achter de krantenkoppen van een aantal van de meest bekende misdaden ter wereld. CI legt zich toe op echte misdaadverhalen, omdat feiten vaak verdorvener zijn dan fictie. De zender programmeert internationale topseries zoals Gangland, Homicide Hunter en Britain’s Darkest Taboos.
Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatie bedrijf dat verantwoordelijk is voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven. Triade Media exploiteert reeds de zendtijd voor de volgende themazenders: History, Sport1, Cartoon Network, Boomerang, JIMJAM, CNN, NostalgieNet, 13TH Street, SyFy, E!, Xite, TV538, Slam!TV, Travel Channel en OutTV.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- zender
- CI
- televisie
- verkoop
- Crime & Investigation
- OutTV
- History
- A+E
- advertenties
- A+E Networks
- reclameverkoop
- reclame
- Slam!FM
- kanaal
- Triade Media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing