Blendle reikt Gouden Pen uit voor best gelezen artikel
- Media
- 5 mrt 2015 @ 09:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaOnlineJournalistiekAwards
- 5 mrt 2015 @ 09:42
- Redactie Media
Blendle heeft gisteren een nieuwe prijs uitgereikt, voor het best gelezen artikel uit de trendsettende digitale kiosk: de Gouden Pen. De eerste jaarwinnaar is Rusland-correspondent Olaf Koens (tevens Journalist van het Jaar 2014) met een ooggetuigeverslag vanaf de rampplek van de MH17 in Oekraïne. Koens publiceerde deze reportage in de Volkskrant - en dus op Blendle.
Op een gala in Amsterdam werd de winnaar bekendgemaakt. Koens zelf was er niet bij, maar hij reageerde met een Russische kroeg-selfie via Twitter verheugd op zijn uitverkiezing.
Het Volkskrant-artikel beschrijft Koens' eerste nacht en ochtend tussen de brokstukken van MH17. De Gouden Pen werd in ontvangst genomen door hoofdredacteur Philippe Remarque.
De Gouden Pen (niet te verwarren met het Gouden Pennetje voor jong journalistiek talent) is een nieuwe journalistieke publieksprijs voor het meestgelezen artikel op Blendle.nl. Sinds begin vorig jaar biedt deze online dienst tegen betaling journalistieke artikelen aan uit een groot aantal kranten en tijdschriften. Er zijn inmiddels 220.000 gebruikers.
De winnaar van De Gouden Pen is @obk. Het meest gelezen stuk op Blendle van 2014. pic.twitter.com/iteMfOBmDK
— Alexander Klöpping (@AlexanderNL) March 4, 2015
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Volkskrant
- MH17
- Oekraïne
- reportage
- Rusland
- award
- kiosk
- Olaf Koens
- verdienmodel
- journalist
- prijs
- Gouden Pen
- Blendle
- artikel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing