Boom neemt Academic Service over van Sdu

Boom neemt Academic Service over van Sdu
  • Media
  • 25 mrt 2015 @ 11:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintMediaMediastrategieVerkoopZakelijk

Boom Uitgevers heeft Academic Service overgenomen van Sdu. Dit hebben beide partijen dinsdag bekendgemaakt zonder financiële details te vermelden. Academic Service heeft in de kleine dertig jaar van zijn bestaan een groot en belangrijk fonds opgebouwd van management-, ICT- en studieboeken.

Door de verkoop van Academic Service wil het Sdu-concern zich nog meer richten op juridische en fiscale thema's. Voor Boom én aankoop Academic Service geldt dat zij met de overname allebei hun positie op het gebied van informatie aan studenten, professionals en managers versterken.

De Amsterdamse uitgeverij Boom is onderdeel van Koninklijke Boom Uitgevers, een familiebedrijf met ruim 350 medewerkers dat al een kleine twee eeuwen bestaat. Ook Boom Nelissen (managementboeken), Boom Lemma (studieboeken) en Uitgeverij Boom (filosofie, geschiedenis, psychologie, psychiatrie, ggz) maken deel uit van het uitgeefconcern. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken