Drie winnaars van The Challenge 2015

Drie winnaars van The Challenge 2015
  • Media
  • 19 mrt 2015 @ 13:53
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsMediaInnovatieJournalistiek

De winnaars van The Challenge 2015 zijn bekend. Van de zeven finalisten zijn de projecten Journee, Page Facts en Root Content uitgeroepen tot de meest veelbelovende journalistieke ideeën van dit jaar. De drie winnaars ontvangen elk een subsidie ter waarde van 20.000 euro en zijn genomineerd voor de Tegel Toekomst Prijs.

Tijdens de finale in VondelCS presenteerden de zeven overgebleven finalisten (bekijk ze allemaal hier) hun ideeën aan het bestuur van het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek.

De concepten van de verschillende teams werden beoordeeld op journalistieke relevantie, haalbaarheid, mate van vernieuwing en presentatie. Op basis van deze vier factoren heeft het bestuur Journee, Page Facts en Root Content uitgeroepen tot winnaars van The Challenge 2015. De winnende teams krijgen ieder een subsidie van 5.000 euro en een coachingstraject ter waarde van 15.000 euro. 

The Challenge is een initiatief van het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek. Lees meer over de drie winnaars op Persinnovatie.nl



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken