IDTV produceert tweede programma VT Wonen op SBS6
- Media
- 31 mrt 2015 @ 12:19
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Branded contentMakersMediaTelevisie
- 31 mrt 2015 @ 12:19
- Redactie Media
Het succesvolle programma VT Wonen op de zondagavond bij SBS6 krijgt een vervolg: IDTV produceert binnenkort een tweede tv-show rond het merk: VTWonen doe-het-zelf. In samenwerking met bouwmarkt Karwei zijn tien afleveringen in de maak met als thema ‘decoratief klussen’.
In deze doe-het-zelf versie neemt presentatrice Marlayne Sahupala samen met de stylisten de woning van de deelnemers onder handen. VT Wonen Doe-Het-Zelf wordt vanaf 26 april elke zondag van 18.00 tot 18.30 uur uitgezonden bij SBS6. Direct hierna vindt de reguliere uitzending van VT Wonen plaats, gepresenteerd door Viktor Brand.
Ard Siekerman, brand director Home Deco bij Sanoma: ‘Inmiddels kent vtwonen een grote tak met doe-het-zelf content en producten, naast het bekende home decoratiestuk. Dat noemen we decoratief klussen, dus haalbare decoratieve Do It Yourself-klussen, die met onze styling leiden tot een leuke en leefbare werkplek, badkamer, hal, slaapkamer, veranda, woonkamer et cetera. Daarbij horen onze dhz-producten als gordijnen, behang, verf en vloeren.'
IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen en is sinds 2003 onderdeel van het Britse mediabedrijf All3Media. Bekende producties van IDTV zijn onder meer Wie is de Mol?, Lingo, Campinglife en De Rijdende Rechter.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- vtwonen
- klussen
- SBS6
- doe-het-zelf
- SBS
- Sanoma
- concept
- home deco
- Karwei
- Marlayne Sahupala
- partnership
- televisie
- VT Wonen
- Viktor Brand
- productie
- presentator
- tv-programma
- programma
- IDTV
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing