Linda en Levi's vieren tweede Nationale Jeansdag
- Media
- 17 mrt 2015 @ 09:03
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MarketingMediaPartnershipEvenement
- 17 mrt 2015 @ 09:03
- Redactie Media
Elke vrouw heeft recht op een perfecte jeans, vinden Levi's en tijdschrift Linda. Daarom vieren beide merken samen op 21 maart voor de tweede keer de Nationale Jeansdag. Het enorme succes van de eerste editie vorig jaar smaakt naar een vervolg van deze marketing-partnership.
Een goede jeans vinden is vaak een frustrerende klus. Gemiddeld ‘hijst’ een vrouw zich in tien spijkerbroeken voordat ze de juiste maat in combinatie met het geschikte model heeft gevonden. Daarom organiseren Linda en Levi’s de Nationale Jeansdag.
Er doen dit jaar twee keer zo veel winkels mee aan het evenement. Op 21 maart krijgt iedereen in meer dan 80 winkels, waaronder de Bijenkorf, Men at Work, We Are Labels en Van Dijk, op vertoon van de coverpas van Linda 127 (het maartnummer) 20% korting op de mannen- en vrouwencollectie van Levi’s.
Linda en Levi’s nodigen op 21 maart 80 vrouwen uit om Nationale Jeansdag te vieren op het hoofdkantoor van Levi’s in Amsterdam. 'Deze dag heeft alle ingrediënten in zich voor een geweldig feest: jeansspecialisten die de gelukkigen feilloos helpen een ideale jeans te vinden, het Linda-team, hapjes, drankjes, kappers, visagisten en een fijne goodiebag', aldus de initiatiefnemers.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- magazine
- partnership
- Linda
- spijkerbroek
- winkelen
- nationale Jeansdag
- jeans
- fashion
- Levi's
- tijdschrift
- shopping
- actie
- mode
- vrouwen
- event
- doelgroep
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing