Opzij en Jamie Magazine in zee met De Wolven
- 26 mrt 2015 @ 10:43
- Redactie Media
Opinieblad Opzij heeft zijn publiciteit ondergebracht bij het Amsterdamse PR-bureau De Wolven. Ook de samenwerking van het bureau met Jamie Magazine wordt voortgezet. Voor beide tijdschriften van Veen Media gaat het PR-bedrijf zich vastbijten in het genereren van free publicity. Mediamomenten die onder meer worden aangegrepen zijn de lancering van 'Ophij' en voor Jamie Magazine de vaste eetmomenten in het jaar.
Opzij krijgt een nieuwe, moderne jas: een die beter aansluit bij de vrouw van nu. Om dit gegeven kracht bij te zetten, komt het magazine met een kersverse Opzij, maar tevens met Ophij: een feministisch maandblad voor mannen. Opzij schakelde De Wolven als PR-partner, wat binnen enkele dagen resulteerde in media-aandacht in Pauw, Volkskrant, NRC, Parool en BNR.
In de zomer van 2014 werd de 25e editie van Jamie Magazine uitgebracht. Uitgever Veen Media vroeg De Wolven om alle kookliefhebbers hiervan op de hoogte te brengen. Het nieuws over Jamie #25 bereikte de voorpagina van de Metro. Daarnaast werd erover geschreven in Het Parool en De Telegraaf. Vooral bloggers waren enthousiast: De Wolven realiseerde welgeteld 47 online publicaties voor Jamie Magazine.
Ook dit jaar heeft het Jamie-tijdschrift De Wolven gevraagd voor hulp bij de PR-activiteiten. Er zal worden ingespeeld op de vaste ‘eetmomenten’ in het jaar. Denk daarbij aan Pasen, Kerst en zomerse barbecues.
De Wolven is specialist op het gebied van corporate communicatie en free publicity. Het bureau richt zich op organisaties die behoefte hebben aan externe expertise of extra capaciteit bij hun communicatie. Klanten zijn onder meer Bureau ICE, KNAW, DiningCity, KNMP, Het Grachtenhuis en het Ministerie van OCW.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing