Anna Nooshin gasthoofdredacteur Metro Mode
- Media
- 20 apr 2015 @ 13:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintTrendsSocial mediaInspiratie
- 20 apr 2015 @ 13:12
- Redactie Media
Fashionblogger Anna Nooshin zwaait als gasthoofdredacteur de scepter over de april-editie van Metro Mode. Aanleiding is haar boek ‘On Top’ waarin ze vertelt over haar leven en haar moderne manier van ondernemen. Deze editie verschijnt op vrijdag 24 april.
Nooshin (1986) is een toonaangevende modeblogger. Een passie voor mode, maar nog meer voor de groeiende online industrie zorgden ervoor dat ze in mei 2011 samen met online uitgeverij Wayne Parker Kent de website NSMBL (Ensemble) startte. Ze werkt onder meer samen met het afgelopen week gelanceerde Influencer Marketing Agency (IMA), het voormalige Fashiolista.
Voor de april-editie van Metro Mode mag Nooshin het stokje overnemen van hoofdredacteur Karin Kuijpers. 'Ik vind dit reuze spannend en natuurlijk een grote eer, welk meisje droomt er niet van om haar eigen blad helemaal zelf samen te stellen?' zegt Nosshin. 'Ik heb besloten deze april-editie volledig te focussen op Women On Top, geheel in stijl van mijn boek. Je kunt hier dus interviews vinden met de meest inspirerende vrouwen van Nederland, van bekendheden tot aan bloggers en vrouwen die ik bewonder. Daarnaast staat deze editie natuurlijk bomvol mode én heel veel fijne fotografie van jong Nederlands talent.'
Metro Mode’s hoofdredacteur Karin Kuijpers is verheugd over de samenwerking met Nooshin: 'Anna heeft Nederland een digitaal gezicht gegeven met haar blog NSMBL, maar ze schuwt print niet. Haar boek, haar ondernemingslust, haar bevlogenheid en fashiongevoel waren een mooie aanleiding om haar een prachtige Metro Mode te laten maken.'
Het eerste exemplaar van deze unieke Metro Mode editie wordt op donderdagmiddag 23 april op feestelijke wijze aan Anna overhandigd in Le Coq in Amsterdam. Tevens wordt dan Anna’s eerste boek genaamd ‘On Top’ gepresenteerd. Dit boek geldt als must-have inspiratiegids voor vrouwen vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. In ‘On Top’ deelt ze haar tips en ideeën over hoe ook jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze verpakt deze tips in een eerlijk (succes)verhaal, geïllustreerd met veel privéfoto’s, waarbij Anna niet terugdeinst om zichzelf van een andere kant te laten zien.
Metro Mode is een extra uitgave van Metro met het laatste fashionnieuws en alle trends op het gebied van mode, beauty, musthaves en lifestyle. Daarnaast verschijnt Metro Mode Man vier keer per jaar en Metro Mode Kids één keer per jaar. Met een bereik van ruim 1,2 miljoen lezers is Metro Mode naar eigen zeggen de grootste modetitel van Nederland.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- fashion
- Anna Nooshin
- Karin Kuijpers
- vrouwen
- Metro
- Metro Mode
- On Top
- krant
- doelgroep
- lifestyle
- gasthoofdredacteur
- mode
- blogger
- TMG
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing