Anna Nooshin gasthoofdredacteur Metro Mode

Anna Nooshin gasthoofdredacteur Metro Mode
  • Media
  • 20 apr 2015 @ 13:12
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintTrendsSocial mediaInspiratie

Fashionblogger Anna Nooshin zwaait als gasthoofdredacteur de scepter over de april-editie van Metro Mode. Aanleiding is haar boek ‘On Top’ waarin ze vertelt over haar leven en haar moderne manier van ondernemen. Deze editie verschijnt op vrijdag 24 april.

Nooshin (1986) is een toonaangevende modeblogger. Een passie voor mode, maar nog meer voor de groeiende online industrie zorgden ervoor dat ze in mei 2011 samen met online uitgeverij Wayne Parker Kent de website NSMBL (Ensemble) startte. Ze werkt onder meer samen met het afgelopen week gelanceerde Influencer Marketing Agency (IMA), het voormalige Fashiolista. 

Voor de april-editie van Metro Mode mag Nooshin het stokje overnemen van hoofdredacteur Karin Kuijpers. 'Ik vind dit reuze spannend en natuurlijk een grote eer, welk meisje droomt er niet van om haar eigen blad helemaal zelf samen te stellen?' zegt Nosshin. 'Ik heb besloten deze april-editie volledig te focussen op Women On Top, geheel in stijl van mijn boek. Je kunt hier dus interviews vinden met de meest inspirerende vrouwen van Nederland, van bekendheden tot aan bloggers en vrouwen die ik bewonder. Daarnaast staat deze editie natuurlijk bomvol mode én heel veel fijne fotografie van jong Nederlands talent.'

Metro Mode’s hoofdredacteur Karin Kuijpers is verheugd over de samenwerking met Nooshin: 'Anna heeft Nederland een digitaal gezicht gegeven met haar blog NSMBL, maar ze schuwt print niet. Haar boek, haar ondernemingslust, haar bevlogenheid en fashiongevoel waren een mooie aanleiding om haar een prachtige Metro Mode te laten maken.'

Het eerste exemplaar van deze unieke Metro Mode editie wordt op donderdagmiddag 23 april op feestelijke wijze aan Anna overhandigd in Le Coq in Amsterdam. Tevens wordt dan Anna’s eerste boek genaamd ‘On Top’ gepresenteerd. Dit boek geldt als must-have inspiratiegids voor vrouwen vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. In ‘On Top’ deelt ze haar tips en ideeën over hoe ook jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze verpakt deze tips in een eerlijk (succes)verhaal, geïllustreerd met veel privéfoto’s, waarbij Anna niet terugdeinst om zichzelf van een andere kant te laten zien.

Metro Mode is een extra uitgave van Metro met het laatste fashionnieuws en alle trends op het gebied van mode, beauty, musthaves en lifestyle. Daarnaast verschijnt Metro Mode Man vier keer per jaar en Metro Mode Kids één keer per jaar. Met een bereik van ruim 1,2 miljoen lezers is Metro Mode naar eigen zeggen de grootste modetitel van Nederland. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken